verandert mijn cyclus?

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

heb een vraagje over mijn cyclus. normaal ben ik max. 4 dagen ongesteld en heb een cyclus van 28 dagen. nu ben ik deze maand 3 dagen te vroeg ongi geworden en wel een week lang! vreselijk
is mijn lengte van mijn cyclus nu veranderd?   en hoe kan ik het beste mijn eisprong berekenen?
hoor het graag van jullie..
groetjes Ruby

hoi Ruby

Nog bedankt voor je lieve mail het weekend had hem echt ff helemaal hangen. Voel me weer een stuk beter maar nog wel steeds last van al die vage klachten.

Antwoord op je vraag: Als je niet weet hoelang je cyclus is kun je de temp. metode gebruiken om erachter te komen wanneer je ei is. Je kunt ook ovulatie testen gebruiken, maar daar weet ik verder niet zoveel van

Succes in ieder geval.

Groetjes Leeuwtje

Hoi,

Frustrerend he, denk je je lichaam te kennen.... Niet dus.
ik heb steeds een andere cyclus, heb je helemaal niks aan!! (28, 20, 36, 27, 35). Ik ga deze maand beginnen met temperaturen, omdat die cyclus zo onregelmatig is. zo hoop ik inzicht te krijgen in m'n eisprong.

Maar ik zou, als ik jou was uitgaan van een cyclus van 28 dagen en de vruchtbare dagen wat ruimer nemen. Ruim op tijd klussen, en om de dag. Dan zit je altijd goed, toch???

En als je het ziet zitten temperaturen. Is soms lastig, want je moet het elke dag op hetzelfde tijdstip doen; voor je je bed uit gaat. (een uur verschil, en er eerst even uit gaan om te plassen kan al uitmaken!)

Succes!!

Hoi Ruby

Ik ben zelfnog net niet aan het klussen. Stop volgende maand met de pil ( lang verhaal, is wegens toestemming dokter vragen). Maar ik heb wel al wat info over wanneer vruchtbaar enz.
Als je nu 3 dagen eerder ong. bent geworden, is je cyclus met 3 dagen verkort, dus 25 dagen. Dit wil trouwens niet zeggen dat dit voor altijd is. Ik zou zeggen houd zowel 25 als 28 aan, zit je altijd goed. Als je van 25 uitgaat, Tel je van je komende NOD dag 14 dagen terug. Dan is je eisprong men adviseert, 3 dagen ervoor en 3 dagen erna aan te houden als vruchtbare periode. Als je van 28 dagen uitgaat, doe je het zelfde, en je laat het gewoon overlappen. Zit je altijd goed. Je kunt trouwens op www.babbybrabbel.org je vruchtbare periode uit laten rekenen.

Veel suc6 groetjes Doortje

Terug
Bovenaan