verasing weer zwanger

A

Anoniem

Guest

hallo   kwam voor een leuke verasing testaan  

2 weken geleden   kwam ik er achter dat ik al ruim 3 maanden zwanger bent
]
zal mijn verhaal vertellen

ik ben antoinette   mama van patricia 9 en heavenny 4 maanden

ben bevallen van   heavenny op 15-09-2006   ben heel snel weer zwanger geraakt

dwars door mijn pil heen gegaan    

tja kom je even wel voor verasing testaan   moest wel even week bij komen

tja wij wilden nog geen kindren meer tja over 2 jaar   zijn er nog meer mama ,s die zo snel zwanger zijn geraakt   gr antoinette

Gefeliciteerd antoinet,
Wat een shock!! Tis maar goed dat je nog wel 6 maanden hebt om je voor te bereiden op je nieuwe baby. Lijkt me wel moeilijk om twee hele kleintjes te hebben in de luiers.
hihi, geniet ervan meis, dit kindje wilde kosten wat kost onderdeel uitmaken van jullie gezinnetje! Het had duidelijk lak aan  anticonceptiemiddelen.

nogmaals gefeliciteerd, meis

xxx Annette

Ik was na 5 maanden weer zwanger van de tweede. Vind het erg leuk maar zal wel zwaar worden. Eline is  half april geboren, de volgende komt dit jaar eind mei/begin juni, dus maximaal 14 maanden verschil.

Geniet ervan,
Ingeborg

hallo, Je zult zeker wel geschrokken zijn
Mijn kindjes schelen net geen 17 mnd.Ik was 7mnd na mijn eerste(04-06-05) weer zwanger van de tweede.(25-10-06) Moest ook ff een paar x slikken,maar  het kan blijkbaar nog sneller. Je bent na een zwangerschap vruchtbaarde,dat blijkt wel weer.Volgens mij was jij dan al na een mnd weer zwanger...?...De pil heeft zowiezo een mnd nodig voor ie werkzaam is. Maar je hoeft je niet te schamen hoor,Ik ben zo ook 2 x zwanger geraakt en heb dus nu een spiraaltje laten zetten! Ik kon me er altijd aan ergeren als mensen me meende eerst te moeten zeggen hoe zwaar ik het ging krijgen ,ipv me eerst te feliciteren!
Maar het is wel zo! Ik kon zowiezo minder genieten van de zwagerschap,omdat ik het ook erg druk had met m,n dochtertje.Ze leerde in die tijd een hoop nieuwe dingen,zoals lopen aan het handje en ze werd in die tijd ook opstandiger.Over het algemeen heb ik deze 2e zwangerschap ook als zwaarder ervaren zowel pshygisch als lichamelijk.Lichamelijk was alles veel gevoeliger,ik was ja nog geen eens ontzwangerd van nr1.Ook nu is het een hoop werk,heb je de ene verzorgd dan is de volgende alweer aan de beurt. Voordeel is ,dat het straks voor hun wel leuk is dat ze weinig in leeftijd schelen en dadelijk heb ik ze vlak achter elkaar naar school en hopelijk kom ik dan in rustiger vaarwater.Begrijp me niet verkeerd,ik ben dol op m,n kleintjes! Maar het is een hele opgaven,je hebt amper tijd voor jezelf. Misschien kun jij wel je oudste dochtertje je een beetje laten helpen,mits ze dat leuk vind,ze moet natuurlijk geen moedertje worden.
Ik wil je niet ontmoedigen,maar het gaat zwaar worden,ik moet me rgelmatig bij elkaar rapen,ik kan veel minder verdragen als voorheen,maar dat komt ook omdat ik bijna alles alleen doe.Mijn vriend is namelijk nog bezig met de verbouwing van ons nieuwe huis en is daar naast z,n werk ook nog iedere avond aan het werk.Allemaal niet ideaal met 2 kleine kids,daarbij valt mijn ziekengeld nu weg en komen we heel krap bij kast te zitten.Ik hoop snel een part time baantje te vinden,maar hoe ik dat weer moet gaan bolwerken...?...mijn energie staat op een behoorlijk laag pitje.

Ik hoop voor je dat je toch wel blij kunt zijn met deze zwangerschap,het is toch weer een wondertje! En als je finaciele situatie een beetje gunstig is,is dat ook weer en zorg minder.Ik zeg altijd, het is het zwaartse maar tevens mooiste in mijn leven,zonder mijn kids zou ik verloren zijn,dus we bijten maar op onze tanden en proberen er het best van te maken!
 Sorry voor mijn lap tekst,maar het lucht voor mij ook ff op
Ik wens je veel succes en een gezonde spruit!

Groetjes Donna ,mama van Megan en Devan

Hoi meiden,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! In vorige generaties kwamen de kinderen vaak ook snel achter elkaar, dus maak je niet teveel zorgen.

Is dat echt zo, dat je meer vruchtbaar bent na de 1e? Dan mag ik wel uitkijken, het was nu al de eerste maand raak! Hahaha! En we wilden na de eerste toch even wachten voordat er een tweede komt, zeker aangezien deze zwangerschap niet echt lekker verloopt. (ook niet ernstig hoor, maar ik moet  heel veel  rusten en dat is met een kleine uk die al rondrent toch niet te doen?) Goeie tip!

Groetjes, Marisa

hoi hoi, wil nog ff reageren.
Het schijnt echt zo te zijn dat je na een zwangerschap,vergrote kans hebt om weer zwanger te raken.Vraag me niet waarom..?... wellicht door verandering van hormonen
M,n vk zei het ook.Kijk maar naar vorige generatiesWellicht was dat ook niet hun keuze geweest,maar ja.... bij gebrek aan anticonceptie...hahaha.
Ik ben 2 x zwanger geraakt met gebruik van anticonceptie
Maar ik heb me laten vertellen,dat na een zwangerschap de pil zeker 1 mnd of meedere nodig heeft,wil ie dan veilig zijn en dus zou je als extra een condoom gebruiken,Dat wist ik dus ook niet! Alhoewel ik me nadehand kon herinneren,dat toen ik pas met de pil begon ik de eerste 3 mnd extra anticonceptie moest gebruiken,maar ja dat was inmiddels alweer 10 jaar geleden. En na m,n 1e zwangerschap heeft niemand daar iets over gezegd, toen ik weer met de pil begon.
Pas toen ik weer zwanger was en de vk belde.Hallo ,daar ben ik weer hihihi had net zo goed een abonnementje kunnen nemen hahahaha

groetjes Donna

Terug
Bovenaan