verband cyclus / bevallen

Laatst hoorde ik van iemand dat je cyclus verband houd met je bevalling.
Dus als je altijd een korte cyclus van ongeveer 28 dagen had, dat je dan waarschijnlijk ook eerder gaat bevallen dus voor de 40 weken en iemand met een lang cyclus na de 40 weken.

Nou klopt dat bij mijn eerste wel ik heb een vrij korte cyclus van 28 - 30 dagen en bij mijn eerste ben ik dan ook bevallen met 38 weken.
Dus ik ben nu wel benieuwd of deze ook eerder komt want mijn cyclus is gelijk gebleven na mijn bevalling.

Hoe is dat bij jullie, al ervaring mee?

Liefs Caressa

Nou, hoop niet dat je gelijk hebt haha. Ik had namelijk een cyclus van 35 dagen...en soms nog wel langer! Nee, hopelijk kondigt de kleine zich wel voor de 40 weken aan...ben er soms zo zat van en zo nieuwsgierig!

Ik heb een cyslus van 25 dagen en ben vorig jaar bevallen met 40 weken en 2 dagen dus dat gaat voor mij niet helemaal op. Heb wel het idee dat deze eerder gaat komen, heb al 2 avond weeen gehad en ben nog geen 36 weken...

gr
Marielle
35w4d

Nou, dan kunnen we weer een bakerspraatje de wereld uithelpen
Ik heb een korte cyclus (28 dagen) waar je de klok op gelijk kunt zetten en onze eerste was toch mooi 11 dagen te laat.

Groetjes Miriam (35+6)

Misschien wil de tweede nu een beetje sneller komen, zou leuk zijn (hij/zij moet nog wel effe 2 weekjes blijven zitten)

Ook voor mij gaat dit praatje niet op.   Ik heb altijd langere cycli (van 32 tot 40 dagen) en onze oudste is geboren na 37 weken en 2 dagen.
Nu moeten we het natuurlijk nog afwachten.

Heidi (34w en 3d)

Ik heb altijd een cyclus van 28 dagen gehad, maar mijn oudste kwam met 40w5d en mijn jongste met 40w4d. Verwacht nu ook wel over de 40w te lopen. Hopenlijk niet teveel , want mijn schoonzusje is 8 dagen na mij uitgerekend.

heb een cyclus van minimaal 33 dagen met uitloop naar 36....
Bij de oudste een dag voor de uitgerekende datum bevallen en bij de jongste OP de uitgerekende datum.
Denk dat weer eentje is voor het land der fabeltjes en bakerpraatjes (leuk zijn ze trouwens wel die veronderstellingen!!!)

Terug
Bovenaan