verbazingwekkend hoe goed het werkt

Laatst had ik een topic geopend dat ik met jorn naar de ha ging omdat ie steeds zo hard huilde en nachten wakker was.
daarna maakte ik een topic dat we medicijnen hadden gekregen voor zijn reflux omdat de klachten die ik noemde daar heel veel van hadden...

nu hier ff een update... Jorn krijgt nu sinds een week 2 x per dag medicijnen voor zijn reflux. en het is verbazingwekkend hoe goed hij daarop reageert.
vanaf vorige week is het dus nog maar 1 x voorgekomen dat meneertje savonds en snachts wakker was. ik ben zo blij! ikzelf rust, en mijn mannetje een goede nachtrust!
Nu maar hopen dat het zo blijft!

Wou ik ff met jullie delen.

Liefs

jammer dat ze het soms pas zo laat ontdekken. Wij hebben ze ook nog niet zo lang en hoewel onze kerel erg makkelijk was is hij nu toch echt nog vrolijker en makkelijker. Fijn dat je nu aan je rust toekomt meid. Dat heb je wel nodig.

Goed zeg!! Het is vervelend dat je hem dit soort dingen moet geven nu ie nog zo klein is, maar jullie varen er allemaal wel bij! Gelukkig leven we in nederland en kunnen dit soort dingen verholpen worden!! Rust lekker uit zou ik zeggen!!

Terug
Bovenaan