Verboden vruchten ?!

A

Anoniem

Guest
Wat geven jullie je kleintjes te eten of drinken wat eigenlijk niet goed is of niet mag?

Elise is namelijk echt helemaal gek van koffie!!

Ik geef dan het schuim van caffeinevrije senseobakkie.

Dat vind ze echt heerlijk!

Ben benieuwd wat jullie geven....

Groetjes Linda

Thijn is pas net 6 maanden dus dat is nog niet zoveel....

Thijn krijgt wel een lange vinger..
Mag eigenlijk niet vanwege de suiker (denk ik)...
maar hij vindt het wel zooooooooooo lekker...

Gr Bianca

Oh, zoveel dingen hier;
idd schuim van de koffie, slagroom, softijs, lange vinger, enz enz.
Ik doe daar niet zo moeilijk over hoor.
Sil

Hoi,

Likje ijs, vruchtenyoghurt, chocoladevla...Ik ben daar niet al te neurotisch in.

Groetjes, KT

Eerlijk gezegd krijgt Teun nog niks op een liga na.
Hij heeft in het begin heel veel last gehad van krampjes en is een huilbaby geweest dus nu ben ik echt heel voorzichtig. Teun krijgt nu 3 dagen bambix en ik merk meteen dat hij veer heel veel scheetjes laat,zijn darmpjes moeten heel erg wennen.
Ik sta er eigenlijk van te kijken dat jullie kindjes al zoveel (verboden vruchten ) krijgen.
Teun is bijna 7 maanden en ik denk ook wel dat het er langzaam insluipt als je ziet dat ze iets lekker vinden. Wij oefenen voorlopig nog met de liga en bambix.

Groetjes Mikkie.

jayden krijgt ook elke dag een lange vinger vind die erg lekker liga ook wel maar ik heb al een paar keer gehad dat die er bijna in stikte het brokkelt af en dan zitten er hele grote stukken in zijn keel ook krijgt die af en toe een stukje brood met smeerworst ook erg lekker en melk dat is absoluut verboden op het cb er zitten te veel zouten in dan denk ik er is nog nooit iemand dood gegaan an melk toch!!!!!!

hij wil verder ook niks anders drinken hij moet toch voldoende vocht binnen krijgen hij krijgt nog maar drie flessen a 200cc en hij eet maar 50cc fruit en dan nog 130cc groente

groetjes sil

Julia krijgt echt geen zoete dingen, hoor! Ik wil zolang mogelijk wachten daarmee, ze kan nog lang genoeg snoepen en nu is het helemaal nog niet moeilijk om het haar te onthouden. Zij heeft daar toch geen erg in. Ze heeft zo ook heel veel lol in het leven en de meeste fruit- en groentehapjes gaan d'r als zoete koek in!

Hoi,

Uhhhhhhh waar zal ik beginnen??? hihihi... B'Elanna krijgt dus al van alles wat (met een uitzondering hier en daar gelaten. ze krijgt bijvoorbeeld geen scherp/gekruide eten, maar veel mag ze wel van mij ( met mate, want daar ligt de clou volgens mij)

Ze heeft al op (een paar hapjes) :
Visfilet van de mc donalds (zonder het korstje)
patatjes (zonder zout)
een kale hamburger (dus alleen brood en vlees)
nasi, slagroom, gebak, vanille-ijs, soft-ijs,
paling/zalm/gerookte forel/garnalen/haring <--- die laatste 2 'frutsels'

Dus ja, hier een 'ontaarde' moeder....
Ik weet niet of het scheelt, maar ze is 9 maanden. ( 1 van de oudste hier?)

groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan