<p>Hallo,</p><p>Ons zoontje heeft verborgen reflux en krijgt sinds 1,5 week omeprazole in de ochtend en avond voor de voeding.</p><p>Ik weet dat het even kan duren voor je hiervan de effecten merkt, heeft iemand hier ervaring mee?</p><p>Sinds donderdag geven we daarnaast gaviscon na elke voeding, omdat hij zichtbaar veel last had van het maagzuur. Dit helpt gelukkig wat, hij is wat rustiger en kan beter toegeven aan zijn slaap (vrij onrustige/wakkere baby van zichzelf). </p><p>Richting elke nieuwe voeding (ongeveer een uur van tevoren) is hij onrustig, last van slikken en hikken etc. Ik weet dat de omeprazole tot 2 weken tijd nodig heeft om zijn werk te doen.</p><p>Ben benieuwd naar de ervaringen van andere. Ter info: ons zoontje is bijna 3 maanden en krijgt pepti als voeding ivm vermoeden koemelkallergie. Ik betwijfel of hij echt een allergie heeft, want op er pepti doet hij het hetzelfde als op de hypoallergene voeding. We overwegen terug over te stappen naar de hypoallergene voeding. Iemand daar ervaring mee?</p><p>Ik hoor het graag!
</p>