Verborgen reflux. Ervaren mama's gezocht

<p>Ervaren mama's gezocht </p><p>Onze dochter heeft verborgen reflux.. heel sneu zonder Johannesbroodspitmeel krijst ze het uit.. </p><p> </p><p>Maar van Johannesbroodspitneel krijgt mevrouw last van krampjes en moeite met haar ontlasting..</p><p>Ze is 9 weken as zondag </p><p> </p><p>Het is dus het een of het ander.. zo sneu voor haar..  </p><p>Iemand hier ervaring mee?</p>
 
Hoi hoi,
hier mama van zoontje 15 weken oud.. ook gebruik ik jihannesbroodpitmeel... al sinds hij 8 weken is ..2 schepjes zelfs omdat hij anders zo last krijgt van zijn reflux ( veel verslikken en spugen en last dat zijn voeding dwars zit) krampjes merk ik ook wel bij hem... maar merk dat hij meer last van heeft als ik stop/ minder johannesbroodpitmeel geef dan van de krampjes en moeite soms met zijn ontlasting ... 
Dus ja waar kies je dan voor... en anders even aan huisarts/cb om raad vragen.. 
 
Ik heb lactulose voorgeschreven gekregen voor de ontlasting en werkte super! Zou echt niet stoppen met jbpm want slokdarm raakt alleen maar meer beschadigd en pijnlijker voor je kindje..
Sterkte, is echt zwaar op sommige momenten!
 
Hier pas verbetering nadat we medicatie kregen. Nu met vaste hapjes is alles stukken makkelijker. 
Heb mijn zoontje uren gedragen, gewiegd en met hem gewandeld. Nog steeds is het niet easypeasy maar stukken beter. Hij slaapt nu bijna elk slaapje jn zijn bedje die nog steeds schuin omhoog staat. Ook voed in nog steeds therapeutisch. 
 
Hier ook medicatie gekregen, is het enige wat hielp. Het is zo sneu voor die kleintjes. Vooral het bedje omhoog zettend en ik had een handdoek onder het matrasje van de kinderwagen. 
 
Heel veel succes.
 
En kreeg ze van lactulose geen last van haar darmpjes?
Want daar las ik ook weer iets over..
En welke fles gebruik je?
 
[quote quote=10212925]Ik heb lactulose voorgeschreven gekregen voor de ontlasting en werkte super! Zou echt niet stoppen met jbpm want slokdarm raakt alleen maar meer beschadigd en pijnlijker voor je kindje.. Sterkte, is echt zwaar op sommige momenten![/quote]
En kreeg ze van lactulose geen last van haar darmpjes?
Want daar las ik ook weer iets over..
En welke fles gebruik je?
 
[quote quote=10212895]Hoi hoi, hier mama van zoontje 15 weken oud.. ook gebruik ik jihannesbroodpitmeel… al sinds hij 8 weken is ..2 schepjes zelfs omdat hij anders zo last krijgt van zijn reflux ( veel verslikken en spugen en last dat zijn voeding dwars zit) krampjes merk ik ook wel bij hem… maar merk dat hij meer last van heeft als ik stop/ minder johannesbroodpitmeel geef dan van de krampjes en moeite soms met zijn ontlasting … Dus ja waar kies je dan voor… en anders even aan huisarts/cb om raad vragen..[/quote]
Ja indd het is zo zielig ..
Welke fles gebruik je?
Want bij ons gaat de avent te snel en de brown raakt verstopt 
 
 
Terug
Bovenaan