Verborgen reflux + gulzig drinken

Hi allemaal,

Ons zoontje is nu 7 weken. Hij drinkt altijd erg gulzig en kan een flesje van 120 ml binnen 5 minuten op hebben. We gebruikte de difrax fles met de dental speen, dit ging top en en hiermee deed hij er een half uur over.
Hij heeft ook een verborgen reflux. We gebruiken nu anti reflux voeding van de kruidvat. Omdat deze voeding verdikt is gaat hij niet door de difrax dental speen maar ook niet door de S speen. Vandaag maat M geprobeerd maar dan heeft hij zijn flesje weer in 5 minuten op. Met de Philips avent helaas het zelfde verhaal.
Iemand hier ervaring mee en kan een speen/fles aanraden waar ik het gulzig drinken mee oplos maar waar het verdikte voeding wel doorheen komt?
 
Uiteindelijk ben ik na alle merk flessen over gegaan op dr brown flessen. Misschien proberen met speen drie van dr brown? Heb ook een tijdje anti reflux voeding geprobeert maar haalde niks uit. Ik hoop voor jullie wel. Het word vanzelf minder naarmate ze ouder worden. Maar hier was het maagzuur ook echt niet leuk in het begin. Uiteindelijk was ik zo klaar met alles testen en kocht toen de dr brown fles met speentje 1 en zonder verdikking. 
 
Terug
Bovenaan