<p>4 weken geleden ging ik naar de kinderarts met mijn zoontje. Hij bleef maar huilen en had duidelijk last van iets. De kinderarts stelde verborgen reflux vast, aan de hand van ons gesprek, geen onderzoek oid. Ik had zelf ook al dit vermoeden en had online gelezen dat je voeding kan indikken en dat dat mogelijks kan helpen. De arts zei echter te beginnen met andere melk en omeprazole, thuis zie ik pas dat dit melk is voor koemelkallergie en reflux. Voor mijn gevoel ineens een grote stap om op zo'n melk over te gaan en omeprazole te geven, dus probeerde ik eerst nutriton. </p><p>Het huilen minderde enorm, maar het bleef een mopper ventje. Ik dacht door de vele scheetjes die hij liet door de nutriton. </p><p>Sinds een aantal dagen neemt het huilen toe, inclusief reflux klachten en begint enorm veel over te geven. Hij ligtv vaak op zn rug in zn bedje, ben nu doodsbang dat hij een keer gaat spugen als ik het niet zie (slapen ofzo) en dat hij er in stikt... Ik slaap bijna niet meer afgelopen nachten, door de angst... </p><p>Maar goed kan het dat reflux erger wordt met de leeftijd? Ik dacht net omgekeerd... </p><p>Morgen toch maar die nieuwe melk en omeprazole halen. Voel me toch een pakje schuldig dat ik niet eerder begon... </p>