Verborgen reflux welke fles??

Vraagje, we zijn sinds gister overgestapt op kruidvat merk flesvoeding anti reflux. Nu hebben wij de brown fles met de P, 1, en 2 zuigspenen maar de p en 1 komt het niet goed doorheen en de 2 heeft hij te snel leeg. Omdat de voeding dus dikker is wil het er niet goed doorheen.. heeft iemand een tip welke fles we het beste kunnen gebruiken? Ik hoop snel op antwoorden want het voeden gaat nu niet zo fijn?
 
De spenen van Difrax passen ook op de dr brown fles. Wij gebruikte deze altijd omdat die van dr brown net ff te snel gingen.
 
Ja de difrax speen 1 zit tussen 1 en 2 in van dr browns (vinden wij). Hier worden ook de difrax spenen op de dr browns flessen gebruikt..
 
Ik gebruikte ook altijd difrax speen nummer 1 in de Brown fles ook met de AR voeding van KV. We zijn nooit op 2 overgestapt ging hem te snel ook toen die ouder werd.
 
Wij gebruiken bij de dikke voeding Avent classic met anti colic ventiel en dan gewoon speen 1, en na 4 maanden deden we speen 2. Nou moet ik wel zeggen dat wij de JBPM los toevoegden en met 1 schepje op 180+6 ging dat goed met deze speen, zolang we de voeding goed doorroeren, klontjes plat drukken en halverwege de fles nog een keer schudden.
 
Terug
Bovenaan