<p>sjonge jonge ben ik hier alweer.. t lijkt wel alsof er elke week wel weer een nieuw raadsel voor ons te wachten staat.</p><p>ik heb een keer een forum geschreven over dat ons kleintje zo moeilijk inslaap komt en eigenlijk vanaf het moment dat we hem neerleggen ontroostbaar huilt.. ik geloof nog steeds dat hij een moeilijke inslaapkomer is maar de laatste dagen is het gehuil gekrijs geworden, gekrijs van pijn. Je snapt wel dat mijn moeder hart hier heel moeilijk tegen kan. Eerst dachten we krampjes.. zo makkelijk om het daarop te gooien maar oppakken en het is allemaal weer goed.. dus dat klopte ook niet ik geloofde niet dat je kindje je in de zeik kon nemen.. maar de afgelopen weken/ dagen dacht ik het echt.. </p><p>tot ik een bericht zag over verborgen reflux en alles valt voor mij op zijn plek. Ik hoef geen dokter te spreken of onderzoeken te hebben om het te weten.. hij heeft het. Ik hoor gewoon dat het zuur naar boven komt en dat hij zijn best doet om het wegteslikken en daarna ontzettend veel pijn heeft. Als ik hem op zijn rug neer leg is er geen houden meer aan.. veel kwijlen heeel veel kwijlen. ALTIJD de hik na het eten al vanaf zijn geboorte. En uit zijn mondje ruikt hij zelfs zuur. Informatie en tips zijn hierover genoeg te vinden.. maar ik denk dat het inmiddels zo ver ontsteken of aangetast is dat dat geen zin heeft. Bedje omhoog, na de voeding rechtop houden. Veel aandacht besteden aan de boertjes. Kleinere voedingen over de dag. Het lijkt steeds erger te worden!! Help. </p><p>Het enige wat we nog niet hebben geprobeerd is johannesbroodpitmeel.. staat ook op veel sites als tip. Wel met het tegennadeel dat ze hier van verstopt kunnen raken.. maar wat moeten we anders?? </p><p>Iemand die kan helpen of ervaringen kan delen? </p><p>Verdrietige mama </p>