<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik heb het vermoeden dat onze zoon van vijf weken verborgen reflux heeft. Ik heb er al eerder over gelezen, maar nu ik de filmpjes heb gezien valt het kwartje pas.. Het is net of zit ik naar onze zoon te kijken! Na de voeding ligt hij eerst een minuut heel rustig bij te komen. Daarna gaat z'n tong een paar keer naar buiten en begint hij uit het niets een pijnlijk gezicht te trekken en heel hard te krijsen. Ook de bijbehorende geluiden maakt hij continu: een hese inademing, hoesten, hikken. </p><p>Wat zijn jullie ervaringen? En wat hielp bij jullie? Ik voed hem al rechtop en houd hem ook na de voeding rechtop, maar ik heb het idee dat dat nog niet echt helpt. We verschonen hem tussen de voeding door, om te voorkomen dat hij de fles te snel leeg drinkt. Dus eerst de ene helft, verschonen, dan de andere helft. Hij blijft zo onrustig na de voeding, het lijkt soms wel of hij er tegen moet vechten en daardoor is hij klaarwakker na een voeding en valt hij minder goed in slaap. </p><p>Ben heel benieuwd, wil ook niet te snel de huisarts bellen omdat ik weer 'teveel heb gegoogled'.</p>