verborgen reflux??

hallo,

hier ben ik nog even....

Fiene huilt nog best wel veel. ze heeft de symptomen van darmkrampjes dus ik gebruik nu meerdere dagen Infacol, cinababy helpt niet genoeg. een halve dag dacht ik dat we er waren, ik merkte echt verschil maar nu gaan we gewoon weer verder met zoeken.
* ze huilt dus veel
* wil na de voeding alleen rechtop
*er blijft altijd maar voeding omhoog komen, ook na goed boeren.
* ze spuugt niet, geeft soms wel mondjes terug

kennen jullie nog meer symptomen of iets waar ik op kan letten?

groetjes

Ik weet helaas weinig van reflux af, maar zou je wel de osteopaat willen aanbevelen. Die kan vast meer zeggen over waarom Fiene zoveel huilt! Hij heeft mij echt zo goed geholpen met Olivia!

Quinn heeft dus wel reflux en spuugde echt flink. Vandaar dat we nu voeding tegen het spugen gebruiken. Als je even googelt op reflux dan vindt je ook veel erover en ook over de symptomenl. Quinn wil dus ook alleen maar rechtop zitten en niet liggen. Was ook erg onrustig ook met slapen, Huilde veel, het lijkt net alsof hij steeds aan het herkauwen is, nadat een voeding omhoog is gekomen, Veel smakken en weer willen zuigen aan iets nadat er weer voeding omhoog is gekomen. Dit is zo'n beetje de symptomen wat ik nog weet. Misschien heeft Quinn er nog wel een paar, maar daar kom ik nu ff niet op.

Liefs marielle

Ja meid, ga naar een osteopaat. Met al deze symptomen kunnen ze echt wat. De zienswijze is dan dat er veel spanning is/ wordt opgebouwd in het buikje, waardoor het middenrif erg gespannen staat en er maar voeding omhoog blijft komen.

Check wel even of het een osteopaat is die ervaring heeft met baby's. In Utrecht zit een hele goede, zij doet echt alleen maar baby's. Haar site is www.huilbaby.nl

Terug
Bovenaan