Verborgen reflux?

hey meiden

Ik ben op inet info op gaan zoeken over verborgen reflux.. nou lijkt het erop dat Laurie hier last van heeft..
Slikken, smakken, vuistje sabbelen, huilen/krijsen, tong uitsteken, kwijlen..
Zal ik johannesbroodpitmeel proberen? of nutriton? Wat is het verschil?
 
Het is alle twee het zelfde.

Onze oudste dochter heeft verborgen reflux gehad en daar moet je echt voor bij de huisarts zijn en vragen om maagzuurremmer. Bij verborgen reflux komt het melk omhoog maar slikken ze het meteen weer terug, vandaardit verborgen, dit veroorzaakt een geïrriteerde slokdarm. Dat is de pijn die ze dan hebben. Onze dochter greep ook erg naar haar keel.
 
Breek even in vanuit het juli forum. Mijn zoontje heeft ook verborgen reflux, het duurde 3 maanden tot we de artsen hadden overtuigd dat er iets mis met hem was en toen had hij al een ontstoken slokdarm.

Ga er inderdaad even mee naar de huisarts en dring erop aan dat je denkt dat er iets mis met haar is. Vaak wordt er namelijk gezegd dat je "gewoon een huilbaby" hebt of dat ze "gewoon temperament heeft".

Van de huisarts of kinderarts krijg je waarschijnlijk Zantac of Nexium en je kan ook nutriton gebruiken (die Nutriton zal overigens waarschijnlijk al wonderen doen).

Slaapt ze ook goed? Veel kindjes met reflux willen niet op hun rug slapen. Sam slaapt sinds hij 2 maanden is gewoon op zijn buik, en slaapt zo heerlijk! Officieel mag het niet, maar slaap is ook belangrijk en je hebt alarmsystemen die de ademhaling registreren.

Succes!
 
Ja zantac hebben wij ook gekregen na lang aandringen, en nutriton gebruikt. Toen ging het heel snel beter. Hoop dat je er wat aan hebt. De HA geeft dit idd niet zomaar dus echt op aandringen als je zeker weet dat ze het heeft.

Hoop dat je er wat mee kan
 
had je kleine ook als bijwerking spuit luiers diarree van de Nutriton ? Of niet ? gaf je kleine ook vele mondjes dus spugen ?
 
Terug
Bovenaan