verbouw-stress??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Allereerst wil ik iedereen die intussen zwanger is geworden van harte feliciteren, dat zijn er nogal wat, mooi zo!

Ik ben hier zelf al weer een tijdje niet geweest dus jullie zullen mij ws. niet herkennen.

Wij zijn nu 1, 5 jaar `bezig`voor een brusje voor onze zoon van inmiddels bijna 3 jaar. Het wil dus maar niet lukken, maar volgens de gyn is er niets aan de hand.

Nu zijn wij ook al  ruim een jaar druk aan het verbouwen en ik vroeg me af: zou ik het onbewust toch tegen kunnen houden tot ons huis een beetje op orde is?  
Dat zou ik zelf natuurlijk het beste moeten weten, maar volgens mij is dit echt niet het geval. We willen echt heel graag een 2e.

Ach ja, je gaat toch naar een verklaring zoeken he..

Nou ja, ik ben in ieder geval mijn ei weer even kwijt, bedankt!

Liefs Janu  

Heeeee Janu,
Ik ken je nog wel hoor!!!!!!!!!!!
Dus helaas ook nog bezig.............
Je gaat vaak naar een verklaring zoeken. Het kan door de stress komen, maar hoeft natuurlijk niet, dus je hebt weer niks aan mijn antwoord.
Hoe is het verder met de verbouwing?
Succes verder!!!!

Hoi Deez,

bedankt voor je reactie.

Hoe het met de verbouwing zit, euhm ja, waar zal ik beginnen?

We hebben vorig jaar een huis van bijna 150 jaar oud gekocht en dat hebben we helemaal gestript ( om maar even in  toepasselijke termen te spreken)

Nu zijn we het langzaam weer aan het opbouwen, kamer voor kamer, maar we zitten nu al een jaar in de troep.
Mijn man doet alles zelf, daar heeft hij alleen de weekenden voor. Ik ben heel trots op hem, en meestal kan ik er heel goed tegen, maar soms wil ik zooo graag dat het af is!!  
Maar dat duurt nog wel een paar jaar...
Maar dan hebben we ook wel een prachtig huis dat helemaal naar ons zin is!

Ik zal weer proberen om hier weer wat vaker te komen, want dat is toch wel gezellig!

Liefs Janu                  

Hallo

Ze zeggen vaak verbouwen en vakantie is goed omdat je dan te druk heb met andere dingen en niet met zwanger zijn.
Maar of dat zo is ik weet het niet.

Er mee bezig zijn op een gezonde manier kan volgens mij echt geen kwaad

Veel succes met  klussen (letterlijk en figuurlijk) hihi

Gr lily

Terug
Bovenaan