Verbouwen en zwanger

Ik en mijn vriend hebben letterlijk een bouwval gekocht nu een half jaar geleden. Ik had gewoon het spiraal we waren allebei erg duidelijk eerst verbouwen dan kindjes niet en en. Je raad het al 13 weken geleden kwamen wij er achter dat we een klein wondertje krijgen. Het is hartstikke welkom alleen het is wel een beetje eng we slapen nu beneden omdat boven nog niet leefbaar is douchen doen we bij mijn ouders want ja we hebben geen douche. En nu denk je misschien owh je.moet nog lang en dat is ook zo gelukkig alleen we kunnen alleen in de avonden en het weekend klussen. Ik.help nog steeds mee omdat ik anders zn gevoel heb van ja ik.doe hier helemaal niks. Ik ben best bang dat het niet helemaal. Af is als die kleine komt. Ik ben 27 mei uit gerekend hebben hier meer vrouwen hier ervaring mee. Ik hoor het graag groetjes shelby

Heel veel zwangerr vrouwen verbouwen en verhuizen vaak in het laatste trimester. Heeft ook een beetje met de nesteldrang te maken. Ik zou me niet teveel zorgen maken, als de basis in het huis af is, komt het allemaal goed.

Geen zorgen is kort door de bocht, want ik herken het! Maar het komt goed. Lekker doorgaan met verbouwen. Als het belangrijkste maar af is. Douche, keuken, slaapkmr en babykamer
Wij zitten ook nog in een verbouwing en willen ook alles af hebben voordat de kleine er is. Ben begin juli uitgerekend. Scheelt alleen dat bij ons beneden alles al zo goed als af is op de hal, trap, boven babykamer..deuren en tuin en zolder af is.

Sccs!!!

Ik heb dit ook meerdere keren meegemaakt (verwacht nu de 5e). Ik zou je adviseren om te accepteren dat eventueel niet alles af komt en richt je op de prioriteiten, zoals douche. Voelt vaak ook fijn als zoiets in ieder geval af is. En het komt altijd wel goed, je wordt er lekker flexibel van en dat is voor je kindje erg fijn. Die is tenslotte gebaat bij relaxte ouders. Succes en geniet ook vooral van je zwangerschap!

Wij zijn een huis aan het bouwen en verwachten ons 2e kindje 10 mei.
onze dochter is met 33 weken geboren en die kans zit er nu ook in.. helaas is de oplevering van ons huis al verlaat naar februari. Balen en stressvol maar stress is ook niet goed voor de baby. En veranderen kunnen we ook niet. Dus hopen op het beste:)

succes!!

Ja dat klopt ik heb me er bij neer gelegd dat beneden niet Word verbouwd pas volgend jaar. Dat halen we op dit moment niet. Het verbouwen hoop ik dat het op tijd af is. Alleen die rommel heel irritant dat is denk het grootste irritatie punt. Overal liggen schroeven balken maar dat zullen jullie ook vast herkennen iedereen heel veel succes en luister naar je lichaam dat is echt heel erg belangrijk 

Terug
Bovenaan