verbouwing klaar!!!

hey meiden,

hier ben ik weer. Eindelijk is bij ons de verbouwing klaar en afgelopen woensdag zijn we overgehuisd! Vandaag weer internet aangesloten dus vandaar.

maar wat een gedoe zeg.... wat kun je een hoop rotzooi sparen in een paar jaar tijd.
Ik heb globaal wat dozen uitgepakt en beneden is het nu goed woonbaar. Boven staat het nog helemaal vol maar dat komt wel een keer. De serre is ook nog niet helemaal klaar dus zo blijven we bezig. Vic zijn kamertje is erg mooi geworden! ben helemaal blij.... hahahaha

de operatiedatum laat nog even op zich wachten. Ik heb gister nog contact gehad maar nu hebben ze ivm de vakantie uitgesteld tot week 34. Daar ben ik niet mee eens want hij heeft er echt veel ladt van.Maandag even via de huisarts proberen iets anders te regelen...

Hier zijn de nachten ook nog steeds gebroken... Om half 12 laatste voeding en dan rond 3 en 6uur weer. Zal wel erg lekker zijn als ik wat langer kan slapen. Het is toch ongelooflijk dat ik nog borstvoeding heb na al dat gestress.... Maar goed, verder gaat het goed en kan nu het genieten eindelijk beginnen!!!

Fijn weekend allemaal.

Liefs Yvonne mama van Vic

Hoihoi,

Fijn dat jullie nu helemaal op jullie plekje zijn, zal echt wel wat rust gaan geven. En gewoon rustig aan de dozen uitpakken, heb ik vorige keer ook gedaan.

Balen van de nachten, maar als hij het overdag heel goed doet komen die nachten ook wel. Al zal het door de bv misschien wat langer gaan duren.

Hier zijn de dagen nog steeds rommelig, gelukkig de nachten wat beter. Het is een heerlijke mannetje wat al lekker kan lachen en kletsen (eehhh en aahhh)

Geniet van je nieuwe huisje.

Liefs Nanda

Ha Yvonne,

Vervelend zeg dat Vic's operatie is uitgesteld, het is al vervelend dat het moet gebeuren, maar laat het dan zo snel mogelijk maar achter de rug zijn lijkt me... Wel fijn dat de verbouwing klaar is. Hopelijk weer wat rust in huis !!

trouwens, ik weet niet of je het hebt gelezen, maar ik ben hard bezig om alle juni meiden weer te verzamelen op een ander forum, waar het wél allemaal werkt en je makkelijk foto's en zo kan plaatsen. Het zou leuk zijn als je ook mee gaat. Je kunt me mailen op juni09mamas@hotmail.com dan stuur ik je een uitnodiging !

groetjes !!

wat fijn dat de verbouwing klaar is zeg Jammer dat er geen foto's geplaast kunnen worden ben wel benieuwd naar je babykamer hahaha...
Maar wat vervelend dat de operatie is uitgesteld.
Hopelijk kun je wat via de huisarts regelen.Succes ermee en een extra dikke knuffel voor je kleine mannetje

Terug
Bovenaan