verbouwings update :-)

Ja dames we zijn nog niet uit de rommel. Morgen zal het kamertje van mijn dochter bijna af zijn, op de kast na. We gaan haar bed neerzetten en die bijwerken en dan is het inrichten. Ook zullen we morgen laminaat leggen in onze slaapkamer en dan is het nog een stukje behang op de muur en het maken van het bureau en boekenkast. Het bed komt volgende week woensdag, heerlijk dan lijkt het weer wat :)

En dan de babykamer, dit weekend moet het wel geschilderd zijn en dan is het vloer leggen en de spullen kunnen er weer in.

Dus als het niet heel erg tegen zit zullen we in het pinksterweekend de laatste dingen afronden en daarna hopelijk een beetje kunnen relaxen.

Vrijdag komt een vriend van mijn vriend helpen dus kan ik een beetje ontspannen. De laatste dagen doe ik toch al weinig want heb veel last van hele harde buiken die heel lang aanhouden. Geen weeën nog gelukkig. De kleine man moet nog een week of 2 blijven zitten, daarna zijn we er klaar voor.

Kleertjes zijn gewassen, bijna.... En de meeste spullen zijn gekocht. Eindelijk komt er een einde aan het lijstje :)

Dames geniet nog even van je zwangerschap en Friese Leeuw van je kleintje.

Groetjes Nanda

Hey Nands,

Je mag wel opschieten, de baby houdt niet rekening met de babykamer.
Zie maar aan mij, 6 weken te vroeg.
Het zou een beetje jammer zijn als hij/zij nu al komt en het kamertje is nog niet af.

Groetjes Friese leeuw en Steyn ( 9 dagen )

Hey Nanda,

Wat een ellende hé die verbouwingen!!! Maar bij jullie is het einde gelukkig in zicht.

Wij krijgen vandaag over 2 weken de sleutel dus dan gaan wij beginnen! Maar gelukkig ga ik gewoon hier bevallen en het kamertje hier is klaar dus hij kan komen. Maar het mooiste zou zijn als ie lekker wat langer blijft zitten. We hebben een strakke planning (ja daar ben ik weer met mijn planning...) en als alles goed gaat, komt 27 juli de nieuwe keuken en dan is het die week overhuizen want 31 juli moeten we hier uit het huis.
Tja, hoe kun je het plannen??? Niet dus! Hahahaha ik geniet nu van mijn verlof en ik zie straks wel wat ik wel en niet kan doen...

Maar goed, ik hoop dat jij hem nog effe binnen kunt houden want ik lees dat je ouders ook nog op vakantie zijn. Is natuurlijk wel fijn als ze in de buurt zijn en het kleine wonder kunnen komen bezichtigen!!! Succes ermee..

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan