Verdenking pcos en nu?

<p>Hallo,</p><p>Vandaag contact gehad met een huisarts.</p><p>Die denkt dat ik wel eens pcos kan hebben.</p><p>Ik moet nu nog 2 maanden afwachten en ovulatie testen doen, mocht ik geen positieve test hebben dan moet ik naar het zkh.</p><p>Ik vind het spannend en ben er wel een beetje van vanslag.</p><p>Ook denkt ze dat ik net een miskraam heb gehad?</p><p> </p>

Hi IH,

Heb je wel iets van menstruaties?
Ik heb zelf PCOS en het komt in ergere en minder ergere vormen voor. Ik had ong. 30 follikels per eierstok en de laatste menstruatiecyclus heeft 5 maanden geduurd. Daarna ben ik een traject in gegaan met letrozol. De 2,5mg sloeg niet aan, en van de 1e werkende dosis 5mg ben ik zwanger geraakt.

Je kunt eventueel een kijkje nemen in het topic PCOS, letrozol en de meiden die her afgelopen half jaar zwanger zijn geraakt zijn veelal te vinden in PCOS, Letrozol zwanger.

Good luck?

Hier ook pcos, eierstokken vol met cystes. Menstrueerde vrijwel nooit. Gestart met letrozol 2,5mg en inmiddels mana van een zoontje van nu 10wkn was in de eerste ronde raak!

Ik heb ook PCOS, wees gerust want er zijn goede behandelopties. Ik ben in ronde 4 met Clomid zwanger geworden, het is eventjes geduld hebben en dat is super lastig maar je kan prima zwanger worden

Ik zou eerst maar eens afwachten.. vind het nogal bijzonder eigenlijk dat een huisarts met dit soort uitspraken komt. Als ik je andere berichten goed het begrepen heb je wel bijna maandelijks een menstruatie toch? Mag ik vragen waarom de Ha denkt dat je een miskraam hebt gehad? Heb je positief getest?
ik snap dat je van dit soort uitspraken van slag raakt. Maar als ze verder niet onderbouwt zijn, vind ik het nogal heftige uitspraken!

Hier ook pcos, mocht wegens overgewicht niet behandeld worden met medicatie. Ben mezelf helemaal in gaan lezen qua voeding en heb een aantal aanpassingen gedaan hierdoor werd m’n cyclus steeds regelmatiger. Had zelf het zwanger worden uit zelfbescherming uit m’n hoofd gezet omdat ik toch eerst af moest vallen tot we in april aangenaam verrast werden met een positieve test. Inmiddels ben ik 19 weken zwanger en dus volledig op natuurlijke wijze. Ik weet dat dit niet voor alle vrouwen met pcos geldt, maar het is zeker iets om je over in te lezen..

Ik word inderdaad bijna iedere maand ongesteld alleen heel onregelmatig.
Ze denkt dit omdat de ovulatie testen eigenlijk nooit positiefc waren behalve 1x en toen bleek ik erna ook zwanger. En de afgelopen keer.
Verder zijn ze nooit positief geweest.
Ze vermoed dat de afgelopen keer een miskraam is geweest doordat ik wel klachten van een zwangerschap had. En nu veel stolsels wat ik eigenlijk nooit heb.
Ik heb niet getest, ik vind alle klachten die ik had wel raar maar zolang ik geen positieve twst heb gehad hou ik me maar voor dat ik niet zwanger was.

Terug
Bovenaan