<p>Hallo borstvoedende mama’s. <br /><br /></p><p>Ik geef inmiddels een jaar borstvoeding en denk eraan om verder af te bouwen. Hij krijgt nu nog twee voedingen: 1 voor het opstaan en 1 voor het slapen. Toen ik laatst een weekendje weg ging heeft hij met papa een flesje gedronken en is prima gaan slapen. Hij heeft de borst dus niet nodig om rustig te worden oid ‘s avonds. Als hij ‘s ochtends vroeg wakker is wil hij na een voeding nog wel eens een paar uurtjes verder slapen. Hij drinkt ‘s ochtends ook veel langer dan ‘s avonds. Nu neig ik er dus naar om eerst met de avondvoeding te stoppen. Mijn vraag is echter: geef ik hem er dan een fles voor in de plaats of stop ik gewoon? En als hij een fles zou krijgen,.. wat gaat daar dan in. We hebben nog nooit 1 fles kunstvoeding gegeven dus om daar nu nog mee te beginnen,.. flesje warme volle melk dan? Ik denk dat hij het eigenlijk niet nodig heeft. Hij eet heel goed,.. maar kan me voorstellen dat het wel een relaxmomentje is om nog even te zuigen voor het slapengaan, hij heeft nml geen speen. Hoor graag jullie ideeën. </p>