Verder dan ik dacht

Hoi allemaal, Gisteren ben ik naar de verloskundige geweest en een echo laten maken! Zo geweldig! Alleen dacht ik 9weken en 5 dagen te zijn was ik volgens de echo al ruim 12 weken helemaal te gek natuurlijk maar ik vond het ook een beetje raar. Zijn er meer vrouwen die dit ook hebben gehad?
 
Ja hoor, ik dacht dat ik 12 weken was en volgens de echo was het 15 weken en 6 dagen. Ik had wat bloedingen gehad en dacht dat ik ongesteld was (had voorheen spiraal en ging er vanuit dat mijn ongesteldheid nog niet helemaal in orde was). Dit bleken dus innestelingsbloedingen te zijn geweest. Ik ben wel blij dat ik toen nog niet wist dat ik zwanger was anders had ik me waarschijnlijk heel erg ongerust gemaakt.
Geniet er lekker van (toch leuk meegenomen die extra weken)
 
Bij mij hetzelfde verhaal.
Mijn laatste menstruatie bleek dus helemaal geen menstruatie te zijn (wat ik al dacht, maar de huisarts zei van wel...). Toen ik dus bij de VK kwam, dacht ik 11 weken en 6 dagen te zijn, maar dat bleek dus 17 weken en 5 dagen te zijn!!! Bijna 6 weken verder dus.
Vond ik eerst niet zo leuk, vooral omdat ik al weken mijn mond zat te houden, omdat we wilden wachten tot 12 weken, maar heb er nu geen probleem meer mee. Schiet wel lekker op zo....
 
Terug
Bovenaan