verder na miskraam

<p>Dag allemaal</p><p>Eind december had ik een miskraam op 8-9 weken, enkele dagen nadat we voor het eerst het hartje zagen flikkeren. Dat was even heftig! Nadien moest ik van de dokters een maand de pil nemen (gracial) nemen. Dit zou de reiniging en opbouw van baarmoederslijmvlies verbeteren.</p><p>Ondertussen wacht ik dus sinds begin januari op een nieuwe eisprong/cyclus. De vorige zwangerschap kwam tot stand na een cyclus van ongeveer 100 dagen. Ik vrees dus dat dit me weer staat te wachten. Ik heb al bloed laten trekken, heb geen PCOS, dus op dat vlak kunnen (of willen) ze me voorlopig niet helpen. </p><p>Ik merk echter sinds vorige week dat ik meer slijmverlies heb en mijn borsten harder en gespannen zijn. Mijn temperatuur ( ik ben al een hele tijd aan het meten) stijgt echter niet, wat erop zou moeten wijzen dat er geen eisprong is. In tussen wordt mijn afscheiding wel bruin(er). Heeft iemand hier ervaring mee? Zou het kunnen dat er toch nog weefsel achter gebleven is of zou het eerder met mijn nieuwe cyclus te maken hebben?</p><p>Dankjewel.</p>

Wat vervelend dat je dit mee moet maken. Een mk alleen is al vervelend, die onzekerheid over je cyclus kun je daar niet bij hebben. Ik ben geen dokter en mijn mk ging wat anders in z'n werk, maar ik raad je aan om bij twijfel gewoon aan de bel te trekken bij een expert. Die kan je vraag beantwoorden en als hij/zij het niet weet, het benodigde onderzoek doen. Dan weet jij tenminste weer waar je aan toe bent. Heel veel sterkte! 

Terug
Bovenaan