Verder niemand met IUI en Menopur?

Hoi meiden,

Ik had al eerder een berichtje geplaatst over Menopur, maar daar zijn niet zo veel reacties op gekomen... Ik dacht eerst eigenlijk dat er heel veel Menopur gebruikten, maar als ik op de IUI lijst kijk, zie ik er maar weinig bij staan inderdaad. Mag ik vragen wat daar de reden voor is, dat de meesten andere medicatie hebben? Want ik was in de veronderstelling dat er als eerste meestal voor Menopur gekozen wordt, omdat dat een lichaams-eigen stof is. Verkeerd gedacht? Ik wil er graag meer over weten!

Liefs, Anke

Hier een succesvolle Menopur gebruikster voor IUI! Ik heb 6 keer IUI gehad, de eerste drie keer zonder hormonen (op Pregnyl na), de laatste drie keer met Menopur (112,5 eenheden als ik het me goed kan herinneren..). En van de allerlaatste IUI poging ben ik inmiddels 18 weken zwanger, ik vind  het dus topspul .

Heel veel succes ermee.. en houdt moed... de aanhouder wint!

groeten, Saartje

Dankjewel voor je lieve reactie Saartje. Jouw verhaal geeft de burger weer moed! Hopen dat het bij mij ook gaat lukken met dat 'topspul', alleen dan liever niet pas de 6e keer... Maar we hebben het niet voor het zeggen, en achteraf heb jij het er waarschijnlijk allemaal voor over gehad toen het eenmaal raak was. Fijn hoor, dat je al 18 weken zwanger bent! Geniet er maar lekker van en hopelijk kom ik je snel achterna.

Liefs, Anke

Hallo,

Hier ook een Menopur gebruiker ! Ik ben alleen nog niet met IUI bezig. Ik spuit nu 187,5 eenheden Menopur. Tot nu toe reageren de eicellen goed. Nu nog afwachten of ze bevrucht worden. Hoeveel Menopur gebruik je ?

Succes.

Terug
Bovenaan