verdikte nekplooi

hallo allemaal ,

zijn er mensen met ervaringen?

ik heb met 10 weken en 3 dagen een echo gehad en in het ziekenhuis vertelde ze mij dat er toch teveel vocht in de nekplooi zit. dat is toch wel schrikken kwam als donderslag door de rosewolk .. maar ze vertelde mij dat het allemaal nog niets hoeft te betekenen .. maar zijn wel zeer ongerust! ik heb wel al bloed laten prikken voor de combinatie test , ook al zeg dat nog niet zo heel veel. maar kan ik wel beslissen of ik verdere onderzoeken wil ja of nee .
 
Hoi!

Wat een naar bericht! Maar besef wel heel goed dat het gaat om mini-milimeters! Je kindje is nog maar een paar centimeter groot, dus de nekplooi is een milimeter, hooguit twee? Meten wordt wel gedaan, maar het hoeft zeker niet meteen te betekenen dat het ook mis is. Men is alleen verolicht het wel te melden. Een vriendin van mij heeft het ook gehad; daarna de hele zwangerschap extra echo's, en uiteindelijk was het niets!! Blijf dus hoop houden!!

Succes
 
thanks all,

nee ze hebben nog niet gemeten hoeveel mm het was, was alleen afwijkend werd er verteld . volgende week heb ik de nekplooimeting en heb al bloed laten prikken. dus zal na volgende week maandag wel de uitslag krijgen.
 
Terug
Bovenaan