Verdorie

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

helaas ben net ongesteld geworden. klotezooi!!!! Heb het echt even helemaal gehad. Had al 1, 5 week last van een soort ongipijn, mijn borsten zijn zeer gevoelig en dan nu dit weer... Van het tempen wordt ik echt zenuwachtig dus daar stop ik geoon mee. Van de week maar weer een ovulatietest kopen. Zo dat ben ik ef kwijt!
Tot snel

Groet,
Cor

wat shit zeg zeker klote zooi ik kan het me helemaal voorstellen,ik word ook zo nerveus van het tempen en alles er omheen.ik moet nog 7 dagen op me ongi wachten het is om leip van te worden.nou maar hopen dat het wachten word beloond en dat het bij jou ook eens word beloond,nou meis ik ga werken.hoor van je knuf van pepe

Hé Cor,

Inderdaad een klotezooi ja....ik ken het gevoel hoor....afgelopen maand na 4 dagen overtijd werd ik dan toch ongesteld..........gggrrrrrrrrrrrr.....om te huilen gewoon en wat kun je er dan van balen hé!
Bij mij duurde het twee dagen voordat ik weer wat positiever werd en mijn hoop weer heb gezet op aankomende maand!

Sterkte met deze baaldagen!

Groetjes Kaa

Snotverdorie...... ik snap hoe je je voelt.
Ook weet ik uit ervaring dat als je weer een weekje verder bent, dat het weer spannend word na iedere keer geklust te hebben.
Hier heb je niks aan nu, maar probeer je een beetje op te peppen.
Hopelijk heb je volgende maand meer geluk. Verwen jezelf vanavond maar lekker met een glas wijn ofzo....

Sterkte ermee.

Liefs Yvete

Hoi Cor,

Echt balen voor je,ik ken het gevoel. Elke keer weer een teleurstelling dat je ongi wordt. Ik heb niet getemperatuurd omdat ik dat een gedoe vond en heb meteen ovulatietesten gekocht. In 2 keer was het raak.
Ik heb de testen besteld bij zwangerschapstest.nu 10 ovulatietesten en 2 zwangerschapstesten voor de prijs van 16,99 euro incl verzendkosten.

Sterkte ermee,

Groetjes Sanne

Ik snap ook hoe je je voelt.
Maar ik gebruik ook ovutesten, en ik vind het toch fijn om mijn temp. bij te houden.
Want dat is een soort van dubbel check. De eerst keer meete ik geen eisprong met de ovutests. En daarom ben ik weer gaan tempen omdat ik dan kan zien wanneer mijn temp. omhoog gaat. En kan ik zien of de ovutests hun werk goed hebben gedaan. De twee keren erop had ik een positieve test. Alleen vorige maand hadden we al veel geklust en het moment-supreme lukte het niet meer.
Deze maand hebben we het wel gedaan, en ik ben wat daagjes overtijd.
Dus, ik wil je veel sterkte toewensen. En hoop dat je snel een positieve ovutest hebt.
Liefs Nance

Hi hi,

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties.
Dit was ronde 5 en dit was de eerste x dat ik een ovulatietest heb gebruikt. Ik kon namelijk uit mijn temp niet duidelijk mijn eisprong halen. Had deze maand wel een positieve ovutest! Dus Sanne ik hoop dat het volgende maand wel raak is net als bij jou. Mijn temp is na deze positieve test slechts met 0,2 gestegen. Het zal allemaal wel. Morgen zal het vast beter met me gaan.

Tot snel,
x Cor

Terug
Bovenaan