verdoven bij de tandarts

A

Anoniem

Guest
Volgende week moet ik naar de tandarts en krijg een paar verdovingen
Mag ddat in de zwangerschap???

haai ik ben toevallig 2 dagen geleden geweest en heb het gevraagt het mag wel maar ze doen het liever niet voor de 3 de maand naar de 3 de maand doen ze het hier pas ivm met dat somig die dus zwanger zijn en dat het fout gaat de tandarts er op aan spreken   das hier hoor hoe het bij jullie is weet ik niej zou het wel even zeggen dat je zwanger bent en hoelang groetjes carola

ik weet niet of dit mag ja of nee, maar ik zou het wel even tegen je tandarts zeggen dat je zwanger bent.
ik heb het toen ook tegen me tandarts gezegt ik was toen 10 weken zwanger en toen zij die tegen mij we doen  het dan nu  alleen even schoonmaken en dan is het klaar.
maar ik weet dus niet of je een verdoving mag krijgen. ik zou het gewoon even tegen hem zeggen. en dan kan hij natuurlijk zelf beslissen of het kan of niet.

groetjes moeder22
22 wk

ik weet wel dat de tandarts geen rontgenfoto's van je tanden/kiezen mag maken
groetjes peet 18+6

Hoi!

Toen ik ongeveer 26 wkn zwanger was moest ik naar de tandarts om een gaatje te laten vullen. Ik mocht toen wel verdoving, maar een andere verdoving dan normaal omdat ik zwanger was. Helaas werkte deze verdoving niet goed en deed het behoorlijk pijn....

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

Hoi,

Mijn tandarts wou mij geen verdoving geven voor het vullen van de gaatjes.
Heb de afspraak doorgeschoven tot na de bevalling.

Groetjes Gea 28 weken en 6 dagen zwanger

Hoi,

Ik moest met 24 wkn een kies laten trekken. Toen ben ik echt wel verdoofd hoor! Dat kon niet meer uitgesteld worden, want ik sliep niet meer van de kiespijn.
De eerste 3 mnd. doen ze het liever niet, daarna kan het wel. De tandarts heeft zelfs een foto gemaakt van de kies, om te kijken of hij hem zelf kon trekken.  Ik moest toen wel een loodschort voor.
Francien

Hoi,

Je kan wel verdooft worden maar ze gebruiken een verdoving zonder adrenaline.

Gr Angelique

Terug
Bovenaan