verdoving mag dat??

HALLO
ik heb eiegelijk een vraag loop met een kies van hier tot tokio en mijn wang is zo dik als een pruim geen gezicht hihi maar goed kan nog lachen mag je een verdoving als je zwanger bent?????
liefs mij
 
Dat soort dingen lijken wel altijd te gebeuren als je zwanger bent.Geef even aan je tandarts door dat je zwanger bent.Een tandarts moet n.l op de hoogte zijn wat hij wel/niet mag doen tijdens de zwangerschap.Sterkte met je kies.Liefs Engel
 
mijn tandarts geeft geen verdoving,en ook mijn vorige tandarts niet,toen ik ook tijdens mijn zwangerschap last had van een kies.Ik heb wel eens gehoord dat ze een verdoving hebben die ook voor hart-pacienten wordt gebruikt,en die schijnt wel te mogen!! een verdoving is dan wel plaatstelijk misschien maar wordt toch in gespoten....ik zou het goed na vragen!
 
Verdoving mag idd wel. Ben er bijna wekelijks sinds mijn zwangerschap haha. Je mag alleen geen foto's maken, wat ze misschien wel gaan doen als je zo'n dikke bult hebt. Ik kreeg zo'n groot loodvest over me heen, dat hebben de meeste tandartsen geloof ik wel. Succes
 
Terug
Bovenaan