Verdoving tandarts

A

Anoniem

Guest
Volgende week moet ik naar de tandarts.
Ik moet voor controle maar ik weet dat ik een gaatje heb. Nu zal dat een keer gevuld moeten worden maar dat wil ik niet zonder verdoving.

Weten jullie of je een verdoving mag hebben als je zwanger bent?

Hoi hoi,

Ik heb begrepen dat je wel een verdoving mag (sowieso aangeven dat je zwanger bent uiteraard). Alleen rontgenfoto's maken ze dan niet en mogen ze niet maken.

Sterkte bij de tandarts...enne anders gewoon even snel zonder verdoving, over 7,5 maand ofzo krijg je meer pijn ;-) Grapje he?

grtsss Tink

Ik moest 23 maart voor 2 gaatjes en een wortelkanaalbehandeling en dat gaat niet zonder verdoving. Omdat ik dan pas 6,5 week zwanger was, zei mijn tandarts dat hij liever wilde wachten totdat ik 4 maanden ben. Dus ga nu 2 juni.

Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap aan de verloskundige gevraagd en zij zei toen dat een plaatselijke verdoving (zoals bij de tandarts) geen kwaad kan. Ik was toen wel wat verder in de zwangerschap dus ik weet niet of je in het prille begin ook een verdoving mag (zie reactie van de dame hierboven). Anders gewoon even verloskundige bellen voor info.

Terug
Bovenaan