Verdoving???

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik zit met een probleem en ik hoop dat jullie het antwoord weten. Ik moet morgen nl. naar de tandarts en moet dan een verdoving. Nu weet ik niet of ik zwanger ben. Kan een verdoving kwaad?

Liefs Deb

HOi Deb,
Toen ik 2 jaar geleden zwanger was (ongeveer 2,5 maand), moest ik naar de tandarts. Ik had toen een gaatje en die heeft ze niet geboord, omdat dat niet mocht zij ze. Dus ik verwacht dat het niet mag. Gewoon even zeggen tegen de tandarts en misschien is het wel niet erg als je "pas" vier/vijf weken bent.
Succes.
groetjes Loes

Voor zover ik weet mogen kleine ingrepen wel gewoon en 1 verdoving kan ook geen kwaad. Alleen bij grotere ingrepen als bruggen en kronen adviseren ze om dat niet tijdens je zwangerschap te doen.

Hoi

Toen ik zwanger van eerste was zei mijn tandarts dat het de eerste 3 maanden niet mocht en daarna geen kwaad meer kon.
Ik zou het wel even aan je tandarts vragen.

liefs niempie

Hoi,

Ik werk bij een tandarts en naar wat ik weet is dat je als je borstvoeding geeft niet alle soorten verdoving mag hebben. En tijdens de zwangerschap. Je hebt verschillende soorten verdoving, dus vraag het even na voor de zekerheid bij de tandarts. En anders maar proberen zonder als het een niet te diep gaatje is. Sterkte.
Liefs Patricia

Terug
Bovenaan