Hoi Allemaal,
Ik had vorge week dinsdag last van bloedverlies.
donderdag heb ik de verloskundige gebeld.
Ze stelde me ondermeer gerust dat dit heel vaak niets te betekenen had, en in het ander geval je er niets tegen kunt doen als je een miskraam krijgt.
Ik zou die dinsdag 13-12 een echo krijgen, ik was dan 11w6
Dinsdag bij de echo kregen we te horen dat het kindje met 8 weken gestopt was et leven.
Wat een klap is dat zeg!
Nog lang gepraat en gesnikt,
omdat de gyn. de volgende dag vol zat, mochten we gelijk naar haar toekomen als we zelf wouden.
Wij hebben dat gedaan,
omdat ik al ruim een week vloeide en het kindje al 4 weken dood was, is het gelijk die zelfde dag bij mij weggehaald.We hebben er beide vrede mee dat het gelijk die zelfde dag allemaal gebeurd is.
Ik had het niet getrokken als ik er nog dagen mee moest lopen en dan nog een trug voor de curretage.
Dit is voor iedereen natuurlijk verschillend!
We kunnen het nu een plaatsje gaan geven...
Voor iedereen sterkte
Veel liefs Monique
Ik had vorge week dinsdag last van bloedverlies.
donderdag heb ik de verloskundige gebeld.
Ze stelde me ondermeer gerust dat dit heel vaak niets te betekenen had, en in het ander geval je er niets tegen kunt doen als je een miskraam krijgt.
Ik zou die dinsdag 13-12 een echo krijgen, ik was dan 11w6
Dinsdag bij de echo kregen we te horen dat het kindje met 8 weken gestopt was et leven.
Wat een klap is dat zeg!
Nog lang gepraat en gesnikt,
omdat de gyn. de volgende dag vol zat, mochten we gelijk naar haar toekomen als we zelf wouden.
Wij hebben dat gedaan,
omdat ik al ruim een week vloeide en het kindje al 4 weken dood was, is het gelijk die zelfde dag bij mij weggehaald.We hebben er beide vrede mee dat het gelijk die zelfde dag allemaal gebeurd is.
Ik had het niet getrokken als ik er nog dagen mee moest lopen en dan nog een trug voor de curretage.
Dit is voor iedereen natuurlijk verschillend!
We kunnen het nu een plaatsje gaan geven...
Voor iedereen sterkte
Veel liefs Monique