verdriet hoe komt

A

Anoniem

Guest
goeie avond
wil even mij hart luchten
mij vriend is 5 jaar gelden vreemd gegaan nou vreemd gaan het was uit die dag q
en ging hij met een andere naar bed toen we elkaar zagen om uit tepraten ging het dus weer aan en ik kreeg dit verhaal 3 maanden later te horen was toen net zwanger van de eerste en ben toen toch bij hem gebleven voor de kleine want vond dat die ook een kans verdiende en jah wat ze zeggen mensen maken fouten dus vergat ik het hem en heb daar nu na 5 jaar nog steeds moeite mee..
nu ben ik dus zwanger van ons 2e kindje 26 weken en hij gaat sins ik zwanger ben gaat hij vaak uit en voel me daar erg ongelukig bij de laaste 2 maanden helemaal hij gaat elke week laatse 2 maanden iedere keer leg ik jankt in me bed en soms blijft tie ook bij vrienden slapen . huil ik zoveel door de hormonen stel ik me aan ik weet het niet . nu ook me vriend is het weekend naar voetbalkamp geweest en voel helemaal rot hij heeft 2 meiden onmoet die hij van vroeger kon uit spanje en heeft hun nummers weet niet wat ik daar van moet denken . voel me er niet lekker bij zijn er ook mensen die dit hebben gehad en hoe moet ik hier mee omgaan
danielle

Hoi Daniëlle,

ik heb gelukkig nog nooit meegemaakt wat jij nu meemaakt. Maar ik kan me voorstellen dat je je  erg verdrietig en onzeker voelt. Vooral dat je vriend met telefoonnummers van andere meiden aankomt. Hoe haalt hij het in zijn hoofd? Ik vind dat je best wat meer respect en medeleven van hem verdient.

Ik wens je heel veel sterkte en je weet ons te vinden als je je hart wilt luchten!

Veel liefs  van Marloes

Hoi,

Ik kan je natuurlijk niet vertellen of hij vreemd gaat of niet ze zeggen meestal wel een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken.
Wat ik wel heel raar vind is dat hij bij vrienden blijft slapen terwijl jij hem zo hard nodig hebt.
Heb je het daar wel over gehad,of heeft hij dat wel vaker gedaan,of is het echt sinds je zwanger bent?
Moeilijke situatie kijk als je nou zwanger zou zijn van je eerste kan ik ergens wel begrijpen dat man lief nog even van het uitgaan wilt genieten want zodra je kids hebt wordt dat gewoon minder.
Maar in jouw geval is het je tweede dus ook weer anders.
Ik zal als ik jouw was je vermoedens gewoon gaan uiten en kijken wat hij te melden heeft.
En laat je niet gek maken door   praatjes zoals hormonen   tuurlijk die   versterken wel gevoelens   maar meestal neemt je   je gevoel je niet in de maling.

Heel veel sterkte

angel 38 w 3d

Hallo,

Wat een vervelende situatie..Als je zwanger bent is het dubbel zo moeilijk daarom vindt ik het erg gemeen van je partner dat hij je zo kwetst nu je zwanger bent. Als ik jou was zou ik tegen hem zeggen dat hij de nummers moet weggooien en eindelijk maar moet beslissen of hij jou wil en een serieuze relatie of dat hij liever als een jongen van 16 hier en daar naartoe gaat. Probeer vertrouwen in elkaar te hebben.

Hij moet ook aan de kinderen denken..Als het niet goed gaat tussen jullie vindt ik eerlijk gezegd niet dat je bij hem moet blijven alleen voor de kinderen. Deze fout maken veel mensen en hier hebben de kinderen ook niks aan. Praat gewoon eens een lange tijd met hem misschien kom je dan meer te weten. Succes.

Gr Elmira.

Hoi Danielle,

Tja, een moeilijke situatie.
Natuurlijk is het voor jou niet leuke en begrijp ik dat je je onzeker voelt. Ik denk ook wel dat het wat versterkt wordt door je hormonen tijdens je zwangerschap. Dan kun je heftiger reageren dan normaal.

Feit is wel dat je hem destijds hebt laten weten dat je het hem vergeeft. Hij gaat er denk ik vanuit dat hij daardoor zijn leventje wel op zijn manier mag voortzetten. Zoals ik uit je verhaal opmaak houdt je vriend wel van zijn vrijheid. Ik denk dat het voor hem wel verwarrend wordt als je hem nu ineens gaat 'claimen'.

Waarom gaan jullie niet een keertje samen ervoor zitten om de boel eens uit te praten? Laat hem vertellen wat hij belangrijk vindt in jullie relatie en stort jij je hart ook eens uit. Dan kunnen jullie samen naar een gulle middenweg zoeken.

Want als jij ergens mee zit, moet je het wel tegen hem zeggen. Anders weet hij ook niet wat hij verkeerd doet en is het ook niet eerlijk om het later in 1 keer over hem neer te gooien.

Veel succes en sterkte!

Groetjes,
Maike

Hallo,
Ik kan het me heel goed voorstellen, dat er allerlei gedachten door je hoofd gaan. Als ik jou was zou ik toch eens proberen om wat gedachten te bespreken om te kijken of die gedachten ook kloppen. Hopelijk kan hij jou geruststellen.|
Yoeke

Hoi Danielle,

Heb persoonlijk geen ervaring, maar ik vind wel dat hij zich erg puberaal en respectloos naar jou toe gedraagt! Telefoonnummers uitwisselen met andere meiden??? Van huis blijven om te stappen etc, terwijl jij thuis ongelukkig bent??? Hij was er ook bij toen dit 2e kindje gemaakt werd, hij mag wel een beetje meer rekening met je houden! Zwanger zijn is soms al zwaar genoeg.
En ik weet dat hormonen rare beestjes zijn en vreemde dingen met je doen, maar ik geloof wel dat ze echte gevoelens versterken. Je krijgt er geen waandenkbeelden van of zo, dus als jij je zo voelt dan is dat gewoon zo en moet je er over praten. Zeg zo eerlijk mogelijk hoe je je voelt en maak hem duidelijk dat je erg ongelukkig bent door zijn gedrag. Misschien heeft hij even een schop onder zijn kont nodig...
En als hij dan nog niet bijdraait, moet je je misschien afvragen of je samen met hem je kinderen wil grootbrengen... En of jezelf wel gelukkig met hem kunt zijn, met iemand die geen rekening met je houdt en waar je niet op kunt vertrouwen???

Heel veel sterkte en kom op voor jezelf!

Groetjes, Karin (39+6 wkn)

Terug
Bovenaan