<p>hallo allemaal..</p><p>Toen wij in december een pret echo liet maken bij 8 weken bleek het hartje niet meer te kloppen van ons vruchtje.</p><p>2 weken daarvoor hadden we nog een echo met een kloppend hartje.Wat kwam dit als een klap want voelde me nog harstikke zwanger. We zagen het totaal niet aankomen want had helemaal geen bloedverlies. Ik dacht eigenlijk altijd dat je lichaam het dan wel snel af stoot en je bloed verliest.</p><p>al met al kwam het niet op gang en kozen we voor het opwekken van de miskraam met cytotec wat echt vreselijk was ben zoveel bloed verloren dat ik op seh belandde. Enkele weken daarna was er op de echo te zien dat ik niet schoon was en alsnog gecurreteerd moest worden.</p><p>Wij zijn er wel heel open over geweest voor de buiten wereld. Maar al met al merk ik nu nog steeds dat het aan mij knaagt en regelmatig nog moet huilen.</p><p>op de een of andere manier merk ik ook dat ik voor mijn gevoel alleen voor sta. In het begin vraagt iedereen er naar maar nu gaat iedereen verder inc. mijn vriend. Ik probeer ook echt wel positief verder te kijken en wil er niet teveel in blijven hangen. iemand tips of ervaringen wat geholpen heeft?</p>