Verdriet om verlies...

Hoi meiden,

Ook ik moet helaas afscheid nemen op dit forum.
Vorige week (zoals ik al in meerdere forums had vermeld) was onze eerste echo al onzeker. Bij de tweede echo, die we afgelopen donderdag, 19 juni kregen is gebleken dat ons kindje was overleden. Het is ongeveer 7 weken mogen worden.
Het vruchtje was veel te klein, maar 19 mm, in plaats van 5 a 6 cm. Zolas dat bij 11 weken zou moeten zijn. En er was geen hartslag te zien.

Gisteren ben ik al geholpen in het ziekenhuis en hebben ze het weg gehaald.
We hebben veel verdriet, er is een erorme leegte. Het valt niet te beschrijven wat je voelt. We hopen dit een plekje te geven en proberen het te verwerken. Dit kleintje heeft een plekje in ons hart gekregen.

Ik wil jullie, uit de grond van mijn hart, een hele mooie en goede zwangerschap verder toe wensen en allemaal gezonde wolken van baby's! En geniet er vollop van!

Hopelijk kan ik in de toekomst weer deel nemen aan dit forum maar dan in een andere maand...

Veel liefs Viola.
ps. als iemand een nieuwe lijst maakt willen jullie er mij dan afhalen?

Hoi Viola,

Wil je even heel veel sterkte toewensen, het is niet niks een miskraam ......
Was je curretage meegevallen? Lichamelijk dan ...

Ik heb in maart ook een missed abortion gehad met 11 weken,het hartje  was met 11 weken gestopt.
Ik heb toen veel baat gehad bij het "zwanger na miskraam" forum...

Ben meteen na de curetage weer zwanger geworden en nu inmiddels weer 11 weken en 3dg!
Dus hopelijk mag het voor jullie ook weer gauw raak zijn!

Veel sterkte, neem je tijd en ik zal je van de lijst afhalen...

Veel liefs Wanda

Hoi Viola,

Wat vreselijk voor jullie... Ik weet hoe jullie je voelen, ik heb het net zelf achter de rug. 5 juni echo gehad en daar bleek ons kindje niet 11 weken te zijn maar na 8 weken en 5 dagen was het gestopt met leven. Wat er dan door je heengaat... brrr.... Onbeschrijfelijk.  Ik heb 2 weken op de miskraam gewacht, helaas zonder resultaat en die weken waren slopend. Voelde me zo boos, verdrietig en eenzaam.
Ben woensdag gecuretteerd en nu gaat het redelijk. Ik heb de laatste weken onzettend veel steun gehad bij het forum (zwanger na een miskraam) en dan de discussie: "miskraam in juni 2008 en hopelijk snel weer zwanger" en ik zou zeggen: je bent uiteraard welkom! Voel je niet verplicht maar t zou wel leuk zijn. We hopen allemaal snel weer zwanger te zijn en dan dat het uiteraard goed afloopt!
Heb er nog veel steun  aan en hoe gek ook, tis zelfs gezellig...

Groetjes en sterkte!

Hallo Viola,
Ja helaas weet ik ook wat het is en ik wil je dan ook veel sterkte toewensen. Die leegte die je voelt is onbeschrijfelijk. Je was er enigszins op voorbereid door de 1e echo, maar als het dan echt bevestigd wordt, ja wat er dan door je heengaat.....
Ook ik heb veel steun gehad aan het topic welke Jannie al beschreef. En tuurlijk ben je van harte welkom, misschien heb je er ook veel aan!!
Sterkte, en ik hoop dat wij allen snel weer zwanger zullen zijn!!
Groetjes Laura

Oja, de curretage is trouwens meegevallen. Ze waren allemaal zo lief voor me in het ziekenhuis, echt waar!

Ook de pijn valt mee. De eerste dag niet hoor, dan lijkt het net of je midden in weeen zit. Van binnen voelde het ene beetje schraal maar dat was ook snel over. Maar ik kreeg goede pijnstillers die goed hielpen.
De volgende dag, gisteren voelde ik me al een stuk beter en had ik alleen nog wat zeurende pijn in m'n buik.

En nu voel ik me zelfs (lichamelijk) erg goed! Ik voel me fit en heb geen pijn meer. Ook voel ik me harstikke niet zwanger meer, maar volgens mij is dat juist goed voor m'n verwerking.

Liefs Viola.

Terug
Bovenaan