verdriet

hoi dames!!
ik voel me een beetje down!! ik denk dat ik vandaag ongesteld wordt, ik zie af en toe een beetje bruinige afscheiding en lichtroze bloed!! Moet ik weer een maandje wachten.....Na ongeveer 1.5 jaar ben ik nog niet zwanger, het is zo frusterend, ik ga deze week bloed prikken voor verdere onderzoeken...maar ik voel me echt ***
ik ben er misschien teveel mee bezig maar wat wil je iedereen om me heen wordt zwanger enof heeft baby's....
zelfs een vriendin van mij gaat nu beginnen met kindjes en ik durf te wedden dat zij zelfs eerder zwanger is dan ik...
ik zit iedereen hier op de site moed in te spreken maar bij mij zelf lukt het niet.........ik voel me echt desperate........ik word er haast verdrietig van.....snik snik

kop op meid bij mijn eerste duurde het ook anderhalf jaar en toen ineens vlak na een vakantie probeer er niet teveel mee bezig te zijn echt jou tijd komt ook. Ben nu zelf alweer 1 jaar bezig voor 2e dus ik weet er alles van. Sterkte

hoi hoi,

Ik ken het gevoel van dat iedereen om je heen zwanger is of wordt en dat jij het dan nog niet bent. Wij zijn dan nog wel niet zo lang bezig als jij (nu 5 maanden). Maar mijn man was er nog niete eerder aan toe. Ik ben er zelf al jaren mee bezig, en allerlei mensen om me heen krijgen kinderen en wij nog niet. Pas weer een neefje gekregen. Erg lief natuurlijk maar er komen ook een hoop jaloerse gevoelen naar boven.
Hopelijk gaat het bij jullie ook snel lukken. Ik zal voor je duimen.
We moeten nog 2 weken wachten of ik ongesteld word of niet. Maar we geven de moed niet op.
Sterkte

Groetjes Bianca

Ik begrijp precies wat je bedoelt. Wij zijn ook al 1.5 jaar bezig en ik ben al voor onderzoeken naar het ziekenhuis geweest. Maar geef de moet niet op hoor!! Ook al is het vaak moeilijk (vooral als mensen om je heen zwanger worden of een kindje krijgen)Wij proberen er in ieder geval wat minder mee bezig te zijn. Maar dat valt niet mee als je telkens naar het ziekenhuis moet.

Hoi meissie!

Ik weet ook precies wat je bedoel! In mijn omgeving raken ze ook allemaal zwanger en wij niet.

Wij zijn inmiddels als 2,5 jaar verder maar nog steeds niets en iedere maand weer die hoop... Probeer toch de goede moed erin te houden, ook al is het ontzettend moeilijk. Het zal je vast wel een keertje lukken.

Knuffie Sandra B

Terug
Bovenaan