verdriet...

hoi allemaal,

Vorige week heb ik op het zwanger zijn forum  een vraag  neergezet over mijn bloedverlies.
Onderwerp: ik weet het nu echt niet meer!!!

Afgelopen woensdag  mocht ik bij de verloskundige komen voor een echo en
wat ik eigenlijk diep van binnen al wist, is nu ook realiteit geworden.

Ik heb een miskraam gehad. Het vruchtzakje was al weg. Er waren
alleen nog wat kleine bloedstolseltjes te zien.
Ik voel me heel leeg en verdrietig.

Hoe nu verder?

Het lijkt wel of iedereen om mee heen gewoon doorleeft en dat ik stil blijf staan.
Ik kan het nog steeds niet vatten. Heb heel veel pijn en verdriet.

Hoe hebben jullie dit verwerkt?

Groetjes van mamabinck.

hoi,
Ik had ergens anders al gereageerd, maar nogmaals heel veel sterkte, weet wat je door moet maken..
Het komt ooit weer ''goed'' hoor, maar neem de tijd, en laat iedereen maar kletsen..jij weet wat het voor je betekend!!
Ik kreeg nl vaak te horen, ''achja, gelukkig was je pas 8 weken''..Alsof dat uitmaakt!!!
Het is gewoon een echte klap, dat gun je niemand..
Als je er weer aan toe bent veel succes, en anders lekker rustig aan genieten van je zoontje!!

Groet R

Hoi

Ik heb nu bijna 3 jaar geleden een MK gehad en ik weet hoe je je voelt. Leeg is het goede woord. Zo voelde ik mij ook. Intens verdriet en inderdaad, alles gaat door maar jouw wereld stopt, is grijs en kleurloos. Neem er goed de tijd voor. Velen denken dat ze er met een weekje weer klaar voor zijn maar dat komt omdat de wens sterker is dan het verdriet. Later gaat het dan toch weer knagen, en dat heb ik nu al te vaak gelezen op het forum, dus echt, neem je tijd. Sluit je even af van de wereld en laat je emoties doen wat ze willen. Ik wens je heel, heel veel sterkte lieverd.

Liefs Costa

hoi

ik heb zondag mijn 3e miskraam gehad en ik weet dus heel goed hoe je je voelt.In de supermarkt denk ik dan waarom kan iedereen zo vrolijk zijn terwijl als ze 1 verkeerd woord gaan zeggen ik ga huilen(bijna)Het doet zo veel pijn.Iedereen zegt nu na 2 miskramen heb je een prachtige zoon gekregen dus je weet dat het kan  en dat is ook zo en daar ben ik heel blij mee maar ik wil niet nog een keer ik wou dit kindje.na de 3e miskraam geef ik het nog niet op om een tweede te krijgen maar aan al die goedbedoelde opmerkingen heb ik niets.Na 3 dagen lijkt iedereen je weer te zijn vergeten

sterkte in deze moeilijke tijd

Terug
Bovenaan