verdriet

hoi ik ben c.en heb 14-05-04 gehoord dat een de vruchtwaterpuntie een afwijking is. dus mijn kindje kan met en handdicap geboren.Wij hebben deze zwangerschap niet laten gaan.maar nu 6 dagen later zonder haar is mijn verdriet groot dan nooit ze was ze klein 16 weken.Maar ik heb nog 3 kinderen die ook haar zullen missen.
Ik voel ook jullie verdriet.

Hallo C.,

Erg om dit verhaal te horen. Verdrietig en een moeilijk beslissing. Ik heb ook een zwangerschap afgebroken omdat ons zoontje een afwijking aan zijn hartje had en geen goede levenskwaliteit zou hebben. Ik heb het er af en toe nog steeds moeilijk mee. Hij zal altijd mijn eerstgeboren kindje blijven. Ik wens jullie heel veel sterkte voor de toekomst.

Marie-Ange

hoi ano
ik weet percies wat je voelt,voor mij is het nu vier maanden geleden dat ik mijn zwangerschap moest af breken ik was al 23 weken,vreselijk en nog steeds is het verdriet ongekend op de gekste tijden en momenten,je moet het een plekje geven en dat zal heel moeilijk zijn voor jou gevoel,maar toch moet het,ik wens je heel veel sterkte en neem de tijd om dit te verwerken,daar staat geen tijd voor hoor en blijf samen praten.
groetjes Babs

Terug
Bovenaan