Verdrietig..( helaas miss c ik ben ook niet zwanger)

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden..

Sorry dat ik nu pas weer reageer miss c. Ik was 6dagen overtijd en toen kwam er een beetje ongi.. Wel 2 dagen heel weinig. En toen was ik er weer vanaf. Ik was zo verdrietig van het weekend. Kon het even niet opbrengen om hier te kletsen.. Ik vind het wek vervelend nu dat ik niet meer weet wanneer ik nu ongi moet worden of wanneer mijn eisprong, hier voor was ik het zo stipt altijd.. Maar ja we gaan voor een nieuwe poging..
Iedereen succes met klussen en meiden die onder tussen zwanger zijn Gefeliciteerd en geniet van het zwanger zijn..

Liefs pas

Hoi Pas,

Weet je zeker dat het een echte ongesteldheid was? Soms heb je ook bloedverlies als je juist zwanger bent. Dat is het innestelingsbloed....
Mischien heb je hier iets aan....

Groetjes, Sterretje

Hoi Pas,

ik heb precies hetzelfde als jij, van de week 2 dagen heel licht bloedverlies en nu weer niets meer?
Heel raar allemaal en je blijft zo onzeker want je hoort overal wel wat!
En toch blijft het bij mij daardoor ook nog een beetje "kriebelen", van ben ik misschien niet toch zwanger???
Mijn huisarts heeft mij geadviseerd om als ik nu helemaal geen bloedverlies meer heb deze dagen (en ik heb ook al bijna twee weken een vol gevoel in mijn onderbuik, beetje alsof er lucht inzit ofzo? weet niet hoe dat bij jou is?) toch voor de zekerheid volgende week een keer te testen.
Het is namelijk helemaal niet vreemd  dat je wat bloed verliest als je zwanger bent!
Hoop dat je hier wat aan hebt?!

Groetjesss,
Ashley.

hoi pas,

rot voor je!!! en dat na 6 dagen nog!!!
Ik ben weinig op het forum. merkte dat ik er vorige maand te veel mee bezig was en heb mezelf gek lopen maken... nu meer aan het genieten van de decembermaand.. (maar weet natuurlijk wel wanneer we even ons best moeten doen!!!)

Ik kijk over een paar weken weer of ik wat van je lees, en laat dan even van me horen!!
succes!!!
missC

Terug
Bovenaan