<p>Hi allemaal,</p><p>Wat een ontzettende mindfuck kun je hebben zeg. Vrijdag mogen we bloed laten prikken om te kijken of we wel of niet zwanger zijn van een verse terugplaatsing.</p><p>Echter heb ik al vanaf de punctie een onrustig gevoel in mijn baarmoeder.</p><p>Sinds een aantal dagen krampen op en af maar sinds vandaag continu kramp, alsof ik menstrueer, maar zonder bloedverlies.</p><p> </p><p>Je leest overal op internet dat het van alles kan zijn. Naderende menstruatie, maar soms ook niet.</p><p> </p><p>Momenteel ben ik zo verdrietig en boos dat ik bijna zeker weet dat het weer niet gelukt is.</p><p>Ik ben teleurgesteld in mijn lichaam, verdrietig omdat iedereen om wie we geven zomaar zwanger raken en het leven lijden wat wij zo graag willen. Ik gun het hun zo, maar mezelf onderhand ook!</p><p>Waarom!! </p><p> </p><p>Iemand die dit zo herkend, tips hoe om te gaan met die steeds sterker wordende teleurstelling? Hoe herpak je jezelf steeds maar weer..</p><p> </p><p>Lieve groetjes ?</p>