Verdrietig maar toch ook blij

A

Anoniem

Guest
Hallo Lieve meiden,

Ben net uit mijn bedje.....heerlijk zo vakantie.....(sorry dames als jullie moeten werken)

Alle meiden die zwanger zijn natuurlijk gefeliciteerd!!!

Maar ja bij mij is alle onzekerheid weg.... Vanmorgen werd ik rond half 6 even wakker en kwam er dus achter dat ik ongesteld ben.

Dus mijn nieuwe NOD is rond 27 september (ik ga dan even uit van de normale 28 dagen.....dit is namelijk pas de 1e keer dat ik zolang moets wachten.....)

Wil iemand mij op de lijst erbij zetten voor 27 september, ronde 8.
Thanks

Ben toch een beetje verdrietig, want als je overtijd bent dan ga je toch een beetje hopen.....maar van de andere kant ben ik ook wel een beetje blij (ja erg he) want nu weet ik zeker dat als ik dadelijk in Parijs en Turkije zit, dat ik niet ongi ben!!! Dus dat is ook wel weer een voordeel (Turkije wordt niet alleen lekker luieren aan t strand, maar toch ook heerlijk klussen!!!!!!!) hahahaha Arm vriendje......hahahaha

Veel liefs Flower

He lieve flower!
mischien helpt het om je gedachten even wat te verzetten tijdens de vakantie...werkte bij ons ook en hebben nog nooit zoveel geklust...
stiekem hopen we op een souvenirtje,maar gaan ervanuit dat mijn lichaam met de rare verschijnselen even moet acclimatiseren..

wanneer vertrek je???

gr. petra

Hi Barbarella, Ik was een goede week overtijd...... Dus tja......niet aan te doen toch...

En jij ???

HI peet,

Ik vertrek 11 sept. naar Turkije en dan eerst nog 6-7-8 sept naar parijs!!! Dus dat is super!!! Bij jou al tekens??? Of Egypte een souvenier heeft achter gelaten???

Knuff Flower

dat duurt niet lang meer dan;je vakantie!!!lekker joh!
nee, nog geen tekens,wel rare verschijnselen,maar of dat ermee te maken heeft... weeig,sávonds misselijk,duizelig,zo nu en dan drukkende hoofdpijn.maar geeeeeen ongi krampen,meestal heb ik in het begin wat roze afscheiding voordat het komt;nu niets...

we wachten maar af tot van de week....
gr. petra

Hoi Flower,

Jammer inderdaad dat je ongi bent. Maar aan de andere kant betekent dit dat alles goed "werkt"dus da's ook een goed teken. Kun je lekker klussen op vakantie! Veel plezier!!

Toch wel fijn he meis, wie weet MADE IN TUKY klinkt leuk toch!!??

Dikke kus, Ank

Hoi Flower,
Dat is geen leuk nieuws.
Echt jammer dat je ongi geworden ben. En dan helemaal als je al zoveel dagen overtijd ben. Ik kan er van mee praten.Het is niet leuk al sje lichaam je zo fopt.
Maar wel lekker dat je nu niet als je op vakantie ongi bent. Kan je naar harte lust klussen.
liefs karin

Terug
Bovenaan