verdrietig, periode afsluiten

Ha meiden, ik voel me vreselijk verdrietig. We hadden het besluit al genomen, maar vanmorgen heb ik eindelijk de moed gevonden om te bellen naar de gyn. We gaan niet verder met de behandelingen. De IUI waren niet gelukt, en IVF zien we niet zitten. Al met al voel ik me nu vreselijk verdrietig. We sluiten een periode af. De kans van zwanger worden is gelukkig nog steeds aanwezig, al is die klein. Ik durf gewoon niet meer te hopen. Wil me richten op andere dingen, maar ben nu even helemaal uit mijn doen. Zal even tijd nodig hebben, en ik hoop dat we dan weer verder kunnen. Wie weet mogen we iets voor een ander kindje betekenen, dat al geboren is, maar onze hulp nodig heeft omdat de ouders er niet of niet volledig voor kunnen zorgen. Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen, en ik hoop dat er voor jullie wèl een zwangerschap in zit! En tja, wie weet kom ik hier toch nog eens terug met goed nieuws... Laten we de hoop niet helemaal laten zakken. Liefs mama30

Heftige beslissing hoor. Natuurlijk ben je daar verdrietig om. Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat er in de toekomst toch nog een wondertje mag komen.

Veel liefs Supertje

Jeetje - neem de tijd voor deze dappere beslissing! Je mag hier zeer zeker wel de nodige tranen om laten. Ik heb wel eens horen zeggen dat het toch een soort van rouwproces is. Maar jullie zitten vol goede plannen - ik hoop dat jullie straks een kindje of kindjes een veilige plek kunnen geven, succes en mega veel strekte met de tranen die vast en zeker nog wel om de hoek komen kijken!

Respect!

lfs

Pfff, wat een moeilijke beslissing moet dat geweest zijn. Maar wel knap dat je hem hebt durven nemen. Heel veel sterkte met de verwerking, neem er zeker de tijd voor. En ik hoop van harte dat het geluk toch jullie kant op komt in de toekomst. Linksom of rechtsom...

Lieve mama 30,

Ik weet dat het een hele moeilijke beslissing is, en ik hoop dat je toch zwanger raak, en niet die akelige molen verder in hoef.
Wij hebben lang aan het praten geweest, en met pijn en moeite hebben wij toch besloten om met ivf te starten.
Het is voor mijn geen gemakkelijke keuze geweest, het hield voor ons ook bijna op.
We hebben ook aan adoptie gedacht, maar het is onvoorstelbaar wat daar allemaal bij komt kijken, en wat dat kost.
Maar meid nogmaals ik hoop dat je toch een keer het geluk mag hebben en een klein wondertje in je armen mag sluiten.
Dat is ons allemaal nou eindelijk wel eens gegunt hoop ik.
Ik wens iedereen heel veel succes toe, in het maken van moeilijke keuzes.
Gisteren werd ik ook weer ongi., we hebben nu extra bijgeklust rond de tijd van de eisprong, en ik voel mijn eisprong ook altijd.
Nogmaals heel veel sterkte.

Groetjes

Enorm respect voor jullie, een beslissing nemen over iets waar je voor je gevoel niet zoveel over te zeggen hebt.
Ik kijk er tegenaan als een rouwproces, maar van wat ik begrijp nemen jullie nog niet helemaal afscheid van jullie droom.
Ik hoop dat ie nog eens in vervulling gaat, op wat voor manier dan ook.
Liefs,
Maaike

Wat een verdrietige beslissing, heel veel sterkte met het verwerkingsproces. En ja, wie weet, ik hoop voor je dat het toch een keer spontaan lukt. Liefs,

Terug
Bovenaan