verdrietig vanwege ontslag

hoi allemaal,

Gisteren heb ik mijn ontslagbrief op de post gedaan. In december zijn we verhuisd naar regio Nijmegen voor het werk van mijn man. Naar mijn oude werk is het nu 90 km rijden. Dat ben ik na mijn zwangerschapsverlof nog 1 dag in de week blijven doen, maar nu heb ik een baan in de buurt gevonden.
Ik vond het altijd erg fijn op mijn werk dus het is best wel dubbel.
Ik begin morgen al deels op mijn nieuwe werk, spannend hoor! en mijn collega's willen een afscheidsetentje, maar ik vind afscheid nemen altijd zo vreselijk, dan ga ik huilen hoor!!!

groeten ELKe

Lekker een afscheidsetentje (laten) organiseren hoor! Je hebt er toch altijd leuk gewerkt. Enne....als je gaat huilen, gewoon de hormonen de schuld geven!!!
Succes met je nieuwe baan morgen!

ben vandaag naar mijn nieuwe werk geweest en Jasmijn voor het eerst naar de kinderopvang. Ze is er van 8 uur tot 17.000 uur geweest. Ze zag er moe uit, maar niet over haar toeren. Ze had weinig geslapen zeiden ze, maar niet gehuild.
Nu ligt ze weer lekker in haar eigen bedje. Blijft raar hoor, mijn  baby zomaar in handen van een vreemde achterlaten.
Het werk was eignlijk wel erg leuk.
groeten Elke

"De kop is eraf" moet je maar denken. Kan me voorstellen dat het raar is Jasmijn weg te brengen naar een kdv dat je pas hebt gevonden. Meestal weet je al een tijd van te voren waar je kleintje heen gaat en gaat ze ook eerst nog wennen enzo! Maar goed, je moet maar zo denken dat zij er minder 'last' van heeft dan jij waarschijnlijk.
Succes met je nieuwe baan ook! groetjes.

Terug
Bovenaan