verdrietig

Hallo allemaal
ik lees wel vaker mee op de forum maar antwoord nooit maar nu zit ik ergens mee
ik ben al meer als 2 jaar bezig om zwanger te raken maar het lukt niet
en nu is me zus ook nog zwanger
ik ben heeeeeeeeeel blij voor haar maar ook heel erg verdrietig waarom lukt het bij haar wel en bij mij niet

hoi anoniem de ene lichaam is het andere niet en ja helaas gaat het bij de een sneller als de ander en als verder alles goed is bij je moet je je niet zo druk maken joh je moet maar denken jou tijd komt nog wel al is dat niet makkelijk veel sucses met klussen gr manuela

Ik kan me jou gevoel daarbij wel voorstellen. Ik denk daar ook wel eens over na. Ik wil ook graag zwanger worden, maar vraag me ook af hoe lang dat zal gaan duren. En wat als mensen om je heen dan wel zwanger worden? En zeker je eigen zus! Hoe reageer je dan? Blij voor haar, maar je verdriet is dan waarschijnlijk toch sterker. Dat lijkt me echt ontzettend rot! Ik leef in ieder geval met je mee en wens je veel sterkte en succes toe!

Ik weet precies wat je bedoelt. Mijn vriendinnen zijn nu zwanger en ik probeer het ook al bijna 2 jaar te worden. Blij ben je wel voor hun, maar het blijft aan je knagen waarom je zelf nog niet zwanger bent. Ik heb op dit moment hetzelfde gevoel. Is denk ik een kwestie van niet te lang bij stilstaan... Sterkte

Terug
Bovenaan