Verdrietig

Hallo allemaal,

Ik heb echt het hele weekend al huilbuien. Om het minste of geringste barst ik in huilen uit en kan dan ook echt niet stoppen.
Hebben jullie hier ook ervaring mee? Het zullen de hormoontjes wel zijn, maar zo heb ik het nog nooit meegemaakt.

Liefs Claudine

Hoi Claudine,
Vervelend voor je zeg...ik herken dit ook wel een beetje..zullen inderdaad de hormonen wel zijn.
Ik heb ook regelmatig huilbuien omdat mijn moeder 8 maanden geleden is gestorven en ik haar enorm mis. Ze was heel erg ziek en ik heb haar bijna 4 weken thuis verzorg(ben verpleegkundige) en dat was heel zwaar. Maar zou het zo weer over doen..
Nu gaan we ook nog trouwen 11 juni en zijn bezig om zwanger te worden..echt dingen waar mijn moeder bij zou moeten zijn.
Bah, de wereld is niet eerlijk,maar dat wist ik al.
Nou ik geloof niet dat ik je opgevrolijkt heb, maar ik denk dat het je hormonen zijn, en het gaat vast weer over! Vooral als je binnenkort zwanger bent! Dan ben je blij en gelukkig!
Liefs Esther

hoi hoi ik heb precies hetzelfde ik had er van de week een berichtje over gestuurd ik wil zo graag zwanger worden dat ik er te veel mee bezig ben en om het geringste huil ik ik weet precies wat je voelt kop op meid sterkte ermee gr manuela

Terug
Bovenaan