Verdrietig

A

Anoniem

Guest
Ik ben echt ten einde raad.....

Ik (30) wilde al lang kids maar mijn man wilde alsmaar wachten.

Hij heeft namelijk al een zoon uit een vorige relatie (4jr) en heeft erg veel verdriet van het feit dat hij hem zo weinig ziet.

Maar eind 2003 hebben we afgesproken dat ik per eind juli zou stoppen met de pil en dat we er voor zouden gaan samen.

en ben idd ook 22 juli gestopt.
en toen begon de ellende.
de eerste ronde zaten we lekker in spanje, lekker vakantie te vieren.

normaal gesproken kluste we toch wel een aantal keer per week.
maar die maand maar 2 keer
1 keer belandde de zwemmertjes op mn buik en 1 keer floepste hij er net uit voordat de zwemmertjes kwamen.

kort samengevat gebeurde er dus nix waarvan je zwanger zou kunnen raken.
ronde twee idem, hij was vaak moe.
1 keer zelfs kon hij het niet afmaken omdat zijn erectie er de brui aan gaf.

ondanks mijn grote teleurstelling probeerde ik toch om er niet te veel mee bezig te zijn: geeft nix schat volgende keer beter....
ik wilde er geen druk opleggen voor hem.

nu had ik dus maar eens wat ovulatietests besteld, zodat als we dan klussen dat we het dan in ieder geval op de goede tijd doen.
en wat blijkt: mijn eisprong is een dag of 5 vroeger dan de standaard berekeningen aangeven.

Ikke afgelopen zondag morgen getest en ja hoor, positief.
Dus ik denk ik vertel hem nix en ik verleid hem vanavond, maar ja hij komt thuis, heeft net zijn zoon weggebracht die het weekend bij ons was geweest, en hij is down. Doet hem elke keer weer pijn als hij dat ventje terug moet brengen.
dus ikke alles uit de kast gehaald, leuk setje, lekker luchtje etc....
maar nee hoor het draaide uit op bonje, want hij voelde zich ellendig en hij vond dat ik daar geen begrip voor toonde.
even later gaan we naar bed, en hij ziet in de pendaalemmer een gebruikte ovulatie test liggen.
hij vraagt mij wat dat is, ik leg hem uit dat dat betekend dat ik dus NU vruchtbaar ben.
Zegt hij: wat verwacht je nou van mij ? je weet toch dat ik het niet op commando kan en al zeker niet als we woorden hebben gehad.
toen heb ik dus echt gehuild, zo erg dat ik de dag erna met dikke opgezwollen ogen op mn werk zat.

dus gisteren avond, voelde hij zich daar toch ook wel rot over en zijn we op zijn initiatief begonnen aan een heerlijke kluspartij, maar helaas de zwemmertjes bleven uit. Het lukte hem dus niet om ze te laten zwemmen.
weer teleurstelling dus.
voordat we kluste voor een kleintje zijn dit soort dingen nooit voorgevallen.

toen ik hem vroeg of hij wel echt nog een kindje wilde, ofdat hij er nog steeds wel helemaal achter staat, kregen we weer bonje.

ik heb eigenlijk heel de nacht niet geslapen.
Ik voel me ellendig en verdrietig, en zit nu met een duffe kop op mn werk dit verhaal te typen. Het is veel te lang geworden sorry daarvoor.

K kan me goed voorstellen dat je je gal dan ook echte effe moet spuiwen!
Tips heb ik niet, ik hoop voor je dat naarmate de tijd vordert je man meer gewend raakt aan het idee (kids) en het onderwerp wat van zich af kan gaan zetten...
Heel veel succes!

Ah wat k*t voor je, misschien is hij toch nog bang voor een tweede?
Of wil hij niet echt?
Ik zou er nog eens goed over praten,
Maar dit is wel echt een baal situatie
Sterkte meid

Wat een rotsituatie, meid! Dit lijkt me hartstikke moeilijk voor jullie allebei. Kennelijk voelt je man zich erg onder druk staan. Misschien kunnen jullie daar proberen over te praten? Als jullie allebei tot rust gekomen zijn, want nu is het nog zo vers, en dan krijgen jullie misschien weer ruzie.

Ik wens je veel kracht toe.

o wqat erg voor je!!!ik weet wel een beetje hoe je je voelt,ik heb voorheen er ook wel is ruzie om gekregen,mijn man zei dan,ik heb geen zin maar,hij had het gevoel dat hij moest,en kregen we weer ruzie,omdat ik dan zei zo krijgen we nooit een kleine,ik heb er niet meer met hem over gesproken,en dat heeft geholpen,hij heeft niet meer het gevoel dat hij moet,en we doen het regelamtig,ik denk dat je man,zich gedwongen voelt,en voor een man is het moelijk als hij geen zin heeft om zin temaken,ja en dan kan je alles doen maar dan kan je het vergeten,ik deed dat ook wel is leuke dingen aantrekken,en dan kreeg ik te horen ik heb geen zin hoor,en dan brak er weer bonje uit,er niet over praten is geen oplossing natuurlijk,voor mij op dat opzicht dus wel,want mijn vriend is geen prater,maar probeer zo veel mogelijk er afstand van te doen,is heel moeilijk,ik heb dat ook gedaan en leef nu een stuk relaxter,ik wil je heel veel sterkte wensen,gr manuela

He Anoniem,

Dat is niet leuk, dat is echt rot,... Ik denk dat jullie moeten praten hoor, communiceren, heel belangrijk... Niet alleen voor jou, maar voor jullie beiden... Er niet over praten is natuurlijk ook communiceren, maar dan is de vraag of jij dat wel aankan... Ik zou het niet kunnen, bij mij zou door erover te gaan zwijgen mijn probleem alleen groter worden, totdat de proporties niet meer houdbaar zijn en ik ofwel uitbarst (en dat is zeker niet aan te raden) ofwel ziek word...
Dus, een plan bedenken en er toch samen uit zien te komen,... jij kent je man het beste, he...

Succes,
Erika

er moet idd iets veranderen, want dit gaat zo niet langer.

Maar het zit me nu zo hoog dat ik er eigenlijk niet over kan beginnen zonder dat de tranen uit mn ogen spatten.

Ik heb zelfs al met de gedachte gelopen om het maar helemaal van de baan te schuiven en weer met de pil te beginnen.

Ik houd ontzettend veel van hem, maar sinds begin aug. is er zoveel spanning en stress dat ik me afvraag of onze relatie hiertegen opgewassen is.

Ik wil hem niet kwijt, maar dingen bespreekbaar maken is nu ook moeilijk.
Ik voel me rot, maar hij heeft het er ook erg moelijk mee.
Het is zo'n lieve, zachtaardige man.
en hij is stapelgek op me.
Ik ben bang dat gesprekken over dit onderwerp weer uitlopen op bonje.
we zijn allebei over de emmer.

ik denk dat de enige manier om de druk van de ketel te krijgen is, stoppen met proberen.

hoi hoi,als jullie het graag willen is dat ook geen oplossing!!!probeer toch te zeggen hoe jij je voelt,zeg gewoon ,schat ik wil op een normale manier even met je praten,en geef aan dat jij die gevoelens hebt,ja een man denkt anders dan een vrouw,voor een vrouw is het gewoon anders,en dat begrijpen mannen niet altijd,nu kan ik wel met me man praten,maar voorheen,hadden we ook elke keer ruzie,erover,maar dan begon ik erover na het vrijen,en dat is dus fout,me man en ik hebben die problemen die jij hebt ook gehad,en begrijp dat het heel moeiiljk voor jou is,en vraag hem hoe hij zich voelt ,praat erover met een wijntje bijv,en vraag hem hoe voel jij je nu,in deze situatie,dan heeft hij toch het gevoel,dat je zijn gevoelens ook respecteerd,veel sucses en het komt echt wel goed let maar op gr manuela

Terug
Bovenaan