verdrietig

A

Anoniem

Guest
Dag meiden!!

Vamorgen had mijn vriend bij het plassen bloed zitten,en het deed pijn bij het plassen.Ik ben daar erg van geschrokken en ben een type wat zich gelijk zorgen gaat maken.
Het kan natuurlijk iets kleins zijn.maar toch zit ik mezelf in de stress te werken.Morgen was eindelijk weer me klusweek,en nu wilt mijn vriend niet omdat hij eerst van de dokter wlt weten wat dit is,[logisch natuurlijk]Maar ik baal zo erg en ben best verdrietig,omdat het hele jaar er wel is wat tussen gekomen waardoor we er weer even voor niet konden gaan.ik probeer er positief voor te staan,maar vindt het zo moeilijk,plus ik maak me zorgen om me vriend,en ik wil er eindelijk is helemaal voor gaan [met kinderen]morgen gaat hij naar de huisarts,en weten we meer,me vriend wordt er ook helemaal gek van!!!

sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt.

gr manuela

Hoi Manuela,
Misschien heeft jouw vriend een nier- of blaassteentje uitgeplast. Dat is verder niet erg of gevaarlijk, maar kan wel pijn doen en wat bloedverlies geven omdat dat steentje door de plasbuis heen naar buiten komt.
Succes,
groetjes
Suzanne

Bij een ernstige blaasontsteking kun je ook bloed plassen. Slim om het even te laten controleren. Hebben ze goede medicatie voor. Wel even vragen of die schadelijk zijn voor zijn zwemmertjes!
Succes!

Mijn vriend heeft dit ook gehad en die had toen een nier steentje.
Hij plaste ook bloed en uiteindelijk heeft hij het steentje eruit geplast.
Het is heel vervelend en ook pijnlijk maar het is niet ernstig maar wel verstandig om er even mee naar je ha te gaan.
Mijn vriend heeft het meerdere malen gehad en het kan ook zijn dat je iets niet meer mag eten/drinken dus als je vriend een steentje heeft en het uitplast dan zou ik proberen het op te vangen of uit de wc te vissen zodat ze het na kunnen kijken.

Succes en sterkte,
ik hoop dat je snel weer aan de klus kan!!!

Liefs sil

Dag meiden!!!

bedankt voor jullie reaktie,s ben een stuk opgeluchter.ik denk dat het klussen er deze keer wel niet in zal zitten dan?want weet niet stel dat het een blaasontseking is,of dit besmettelijk is.ach we zien wel anders volgende maaand weer een ronde.

bedankt meiden!!!

He bah wat vervelend en wat zullen jullie geschrokken zijn!
hopelijk loopt het met een sisser af en kan je gelijk weer an de gang.
Kop op!

Lieve Manuela,

Mijn vriend heeft dit ook gehad, nog niet zo lang geleden. Ik was als de dood, want 11 jaar geleden heeft ie zaadbalkanker gehad. Maar het was een gesprongen bloedvat. Ik hoop het het meevalt voor jouw en je vriend.

Suc-6.

Liefs Yvette

Terug
Bovenaan