verdrietig!

A

Anoniem

Guest
ik ben even heel erg verdrietig, na twee dagen overtijd te zijn toch net ongi geworden.....ik had al hele goede hoop! maar nee het mocht weer niet zo wezen! op naar ronde 13 dan maar, al heb ik daar op het moment niet zoveel zin in! sorry voor de meiden die nog veel langer bezig zijn als mij! maar om me heen zijn er zoveel zwanger en dat allemaal binnen drie maand, en ik na een dik jaar nog niet zwanger! ik baal zo ontzettend en dan uitgerekent vandaag moet je ook nog oppassen op een baby van 8 maanden! hij ligt nu wat te huilen omdat hij net wakker is, ik heb niet eens zin om hem uit bedje te halen. erg he?? maar ja als dit verhaaltje klaar is doe ik dat natuurlijk wel!
over 11 dagen naar de gyn, nou ben benieuwd! als er maar niet iest ergs uitkomt! daar ben ik erg bang voor !!!!
ik ben zelf al in november naar de gyn geweest, toen heb ik alleen een inwendig onderzoek gekregen! toen zag hij geen rede waarom ik niet zwanger zou kunnen worden! nu ben ik zo bang dat het aan mijn vriend ligt of toch nog ook aan mij! ik heb verder toen geen bloedonderzoek of een uitstrijkje gehad! of ik moet nog steeds geduld hebben! maar ja na een jaar verder te zijn is die welleens op!!
sorry voor mijn gezeur! maar ik baal zo ontzettend! ik had zo'n goede hoop nou!!
nou ik stop er maar mee! ik moet mijn neefje uit bed halen!!

groetjes van een verdrietige Wilma

Hoi Wilma,
Je hebt alle recht en reden om verdrietig te zijn!!!!
Helemaal als om je heen iedereen zo zwanger schijnt te worden.
Maar je mag de moed niet opgeven. Kijk maar naar Biaggi. Het kan echt.
Ik hoop dat er niets uit de onderzoeken komt! Zal voor jullie duimen.
Knuffel je neefje maar lekker en ik weet zeker dat als de tijd rijp is jij je eigen kindje
ook lekker kan knuffelen!!!!
Sterkte en liefs Melanie

hai,

Ik snap je helemaal ben nu twee jaar bezig en het blijft klote! Iedere maand opnieuw, en ook bij mij is en lijkt iedereen zwanger!!! Mijn man had een spatader bij de balzak die is vorig jaar verwijderd, nu zou het moeten lukken, na ruim een half jaar hebben ze mij ook onderzocht en kunnen niets vinden dus zullen we samen moed houden. Ik dacht na twee jaar leg je er jezelf er bij neer, nee het verlangen word steeds groter en het is ontzettend moeilijk, hoop dat het bij jou snel lukt. gr loona

Terug
Bovenaan