Verdrietig?

<p>Sorry moet het even van me afschrijven..</p><p>In november eindelijk na HEEL lang proberen een positieve zwangerschapstest.</p><p>Helaas met de 8weken echo erachter gekomen dat het niet goed zat.</p><p>Gister een dag voor mijn NOD wederom een positieve test, ik was zo gelukkig!</p><p>vanmorgen ging ik na de wc en helaas bloedverlies.</p><p> </p><p>Ben echt zo ontzettend verdrietig, ik kan aan niks anders meer denken en maak mezelf helemaal gek!</p>

Helaas weet ik hoe je je voelt. Voor mijn dochter heb ik een miskraam gehad en vervolgens heeft het toen 25 maanden geduurd voordat ik weer zwanger was en bleef. Weet je zeker dat het nu weer niet goed zit want bloed rondom je NOD kan ook innesteling zijn toch? Weet je een oorzaak van waarom het niet goed is gegaan?

Ooooh... wat erg, het spijt me zo voor je.. 
Ik snap dat je je heel erg verdrietig voelt. Het is ook zo'n intens verlangen. 
Misschien jezelf verwennen met iets wat je een beetje kan opbeuren? Hoeft niet iets heel groots te zijn, maar ik word soms al heel blij met een bakje koffie op de bank en een fijne film.
Even goed uithuilen en geef jezelf de ruimte om bij te komen. Het is ook heel verdrietig allemaal.
Dikke knuffel, ik had graag een arm om je heen geslagen.
Sterkte!

Terug
Bovenaan