verdrietig

A

Anoniem

Guest
hoi hoi meiden,

ik ben een lange tijd niet op deze site geweest omdat ik er errug veel mee bezig was om zwanger te worden.
maar ja automatisch denk je er toch aan.

Toch krijg ik wel eens twijfels of ik ooit nog eens zwanger raak,
ben in januari dit jaar gestopt met de pil en zit in de 11e ronde voor ons eerste kindje.
om me heen raakt de een na de ander zwanger.
dat is soms wel eens slikken.
wil het net zoals jullie zo graag!!

heel veel succes allemaal met zwanger raken!!!!

liefs

een dikke knuffel
wat is het moeilijk hè, wachten en dan die paar dagen dat je kans hebt. Dan weer wachten en dan ongi worden...teleurstelling en weer wachten.
Ik ben zelf pas bij de 3e ronde en hoop dat het binnenkort een keer gaat gebeuren. Maar ja je hebt het niet in de hand.
Waarom ga je niet een keer naar je huisarts. Je bent een jaartje bezig, dan mag je toch vragen of je wat test mag doen?

Kop op meid, niet verdrietig zijn, dr is vast een klein mensje wat er op wacht totdat ie aan de beurt is om in jouw buik te groeien!

KateNY

hé hoi angela,

kop op he meid,  ik begrijp goed  wat je bedoelt hoor, al zijn wij "pas" in ronde 6 (het lijkt ronde 60!!)  ook om ons heen wordt iedereen zwanger en je hoort altijd alleen de succesverhalen, de rest loopt niet te koop met de "problemen". dat vind ik wel weer bemoedigend van dit forum, er zijn er zoveel waarbij het niet vanzelf gaat, dat maakt het toch een soort minder erg.

ook dat de huisarts je pas laat komen na 1 jaar klussen (en naar wat ik me liet vertellen begint 'ie dan met elke maand "probeer dit es, probeer dat es"), blijkbaar is het helemaal niet zo raar als het niet vanzelf lukt, voor een jaar hoeft er al helemaal niets mis te zijn en na een jaar hoeft dat ook nog niet eens.

Kijk anders es op het filmpje op www.zwangerschapsforum.nl, toen  ik dit pas zag had ik helemaal het idee van: tjee, er hoeft maar ietsiepietsie mis te gaan ergens in die lange weg, en je wordt niet zwanger! hoe bijzonder is het eigenlijk als je wél  zwanger wordt!!

maar soms denk ik er ook niet zo "makkelijk" over hoor, zeker niet als ik net ongi ben geworden en "weer een maand moet wachten"... wat bij mij dan wel helpt is lekker een zaterdagje echt ontspannen. wij gaan dan soms een dagje samen met de motor weg. of heerlijk samen naar het strand even heerlijk het hoofd leeg maken
hopelijk beurt het je een beetje op

veel succes

groetjes olivia

lief van jullie de opbeurende woorden.
ik hoop dat het deze maand raak mag zijn je weet maar nooit.
moed verloren is al verloren.
ik hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn.
ik gun het iedereen zo!!

Niet de moed opgeven, hoor !
Bij mijn vriendin duurde het 14 maanden en nu heeft ze een gezonde dochter !!
Maar ik kan me voorstellen dat het wachten wel erg lang kan zijn.
Sterkte ermee en geniet van alles dat je nu nog samen met je partner kan doen.
Goretjes, Merle

Hoi Angela

Ik begrijp dat je elke maand weer teleurgesteld bent. Ik heb dat nu al. Maar jou tijd komt heus wel!! Waarom ga jij niet langs de ha? Kan in ieder geval geen kwaad toch. Misschien nu je het juist niet verwacht ben je er zo bij. Ik hoop het voor je en zal voor je duimen.

groetjes mo

Terug
Bovenaan