Verdrietig

Hallo allemaal,
Nog één keer op dit forum om even wat van me af te schrijven..
Sommige van jullie hebben mijn verhaal van een paar dagen geleden gelezen, ik was dus behoorlijk overtijd. Deze maand dus weer iets nieuws geleerd: zelfs overtijd zijn hoeft dus geen zwangerschapsteken te zijn! Ik denk dat ik het nu wel weet, lichaampje, ik trap nu ECHT nergens meer in!
Ik ben na drie vreemde dagen, waarop ik dus de hele dag niets had, alleen aan het einde van de middag een beetje 'iets'-verlies kreeg, toch echt ongi geworden..
Het moeilijkste van dit verhaal is dat mijn zus en ik dezelfde cyclus hadden en wij dus beiden overtijd waren. Zij heeft al een lief kindje van 1,5 jaar oud (bijna) en wilde ook weer graag zwanger worden. Wat blijkt nu: zij is zwanger! Ik gun het haar vreselijk, want op haar eerste kindje heeft zij twee (!) jaar moeten wachten, nu is zij dus binnen een paar maanden zwanger, natuurlijk superfijn voor haar en mijn zwager! Echt, ik gun het ze heel erg, maar ik heb er toch wel verdriet van, geloof ik. Straks is heel de familie in de wolken van haar zwangerschap en ik ben nog steeds niet zwanger.. Ik word er straks natuurlijk enorm mee geconfronteerd, ook omdat we elkaar heel regelmatig zien. Ik hoop dat ik toch een beetje van haar zwangerschap kan meegenieten, want dat wil ik natuurlijk wel. Zij voelde zich ook zo lullig tegenover mij, want zij weet natuurlijk als geen ander hoe het is om op je zwangerschap te moeten wachten. Ach, wie weet ben ik gewoon volgende maand toch ineens zwanger en kunnen we er samen van genieten. Ik kom voorlopig alleen niet meer op de forums, ik mag er niet meer teveel mee bezig zijn van mijzelf.. hoe ga ik dat toch doen??

Bedankt voor het 'luisteren'! En natuurlijk, jullie allemaal een hele goede zwangerschap toegewenst (en dit meen ik natuurlijk ook hè!!).

Groetjes, Remy.
 
lieve remy, ik wil je even sterkte wensen. niet om de wijze uit te hangen hoop ik dat je het een beetje van je af kan zetten. probeer wel een beetje vanje zus d'r zwangerschap te genieten en voor je het weet geniet je hopelijk zelf ook van een fijne zwangerschap.

liefs vivian
 
Hoi Remy,
Hoe herkenbaar is jouw verhaal !
Ik heb hetzelfde meegemaakt.
wij waren al 2 jaar bezig toen we hoorden dat mijn zusje ook gestopt was met de pil. Dan hoop je nog dat eerder zwanger bent dan haar (niet dat het een wedstrijdje is, maarja tenslotte waren wij al zolang bezig) en zij was binnen 2 maanden zwanger. echt ik voelde me zo kapot van verdriet, zat er echt zo doorheen ! Voor haar natuurlijk hardstikke fijn, en ik heb verder ook niet laten blijken wat het met mij (ons) deed. Maar echt ik had er dagen bijzitten dat ik niet meer zwanger wilde raken, dat hoefde soms niet meer !
Maar uiteindelijk, hoe vervelend het nu ook voor je is, het komt ook voor jou goed ECHT WAAR !!!
Toen mijn zusje tegen mensen ging vertellen dat ze zwanger was (ze was toen 11 weken) hebben wij tegen wat mensen verteld dat we al 2 jaar bezig waren (om vervelende opmerkingen te voorkomen) en je verwacht het misschien al........... 2 weken later werd ik niet meer ongi (was ik dus zwanger !) het overviel ond eigenlijk echt heel erg, hadden er al niet meer op gehoopt, en waren net in het zkh begonnen.
Dus echt Meid, voordat je het weet ben jij aan de beurt !!!!! En weet je wat het mooiste is ? niemand verwacht dan dat jij ook zwanger bent ! (hahaha)
Mensen hebben het alleen maar over mijn zusje (ze weten nog niks van ons) dus dat is echt enorm lachen !!! Ik ga met mijn moeder gezellig winkelen en loop ongestoord een prenatal binnen om voor mijn zusje dit of dat te kopen (terwijl het voor mezelf is !!!) da's echt enorm leuk ! Ik hoop echt dat jij dit ook zo mag meemaken ! en zal voor je duimen dat je snel zwanger bent ! Wel laten weten he ? veel liefs Merel+_
 
Jeetje meid dat is nog al wat, gemeen he dat sommige mensen in een poep en een scheet zwanger zijn, je moet in ieder geval niet je koppie laten hangen, voor jou komt er ook een mooie tijd!! anders kanje wel binnen gaan zitten als je er niet mee geconfronteerd wil worden en dat is nu ook weer niet de oplossing, denk er niet teveel aan (ik weet het tis moeilijk), en heel veel plezier met het weer zwanger proberen te worden!!

succes en ik hoop tot snel!!!

groetjes miranda
 
Remy, geef de hoop niet op!

Ik heb 14 maanden geleden ook een dochtertje gekregen en kwam er in december opeens achter dat ik ook weer zwanger was, eigenlijk ongepland, maar heel gewenst. Mijn zusje heeft al wel een zoontje, maar daarna nog 3 miskramen (en daarvoor 2) gehad. Vond het ook heel moeilijk voor haar dat ik alweer zwanger was. Zij vond het voor mij heel leuk, maar was zelf ook net weer ongesteld geworden. Een maand later was zij echter ook in verwachting en nu is ze dus 3 weken na mij uitgerekend, kunnen we toch nog samen genieten.... Misschien dat jullie die mazzel ook hebben! En het is dan ook leuk om net iets later dan zij te zijn, dan is bij haar het nieuwe er een beetje af, zodat jij ook echt ff lekker helemaal in de belangstelling staat en je baby vooral dan. Het komt echt goed!
 
Terug
Bovenaan