verdrietig

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik moet even mijn ei kwijt. Ik kan al een paar dagen niet ophouden met huilen. Ik begrijp helemaal niks van mezelf. Niet dat ik niet blij ben met mijn zwangerschap maar ik voel me onbegrepen door iedereen om me heen. Ik had dit in het begin van mijn zwangerschap ook een tijdje en dat ging ook over maar toch...

Ik ben nu 23 weken en werk full-time. Ik vind het  frustrerend dat ik niet alles kan doen wat ik wil doen omdat ik zo snel moe ben. Vandaag  voelt mijn hele lijf stijfjes. Mijn rug doet pijn en volgens mij heeft de kleine tegen mijn ingewanden lopen schoppen.

Ik herken mezelf niet. Ik ben altijd heel nuchter en stabiel en vrolijk. Ik ben helemaal geen zwartkijker. Ik voel me ook alleen maar eenzaam want ik heb een lieve man, vrienden en familie. Dus ik weet dat het nergens op slaat en toch voel ik het zo.
Ik hoop dat mijn hormonen snel weer normaal doen.

juffie  

Hallo Juffie,

Wat een vervelend gevoel, tuurlijk moet je dan je ei kwijt. Volgens mij is het ook gewoon nog steeds wennen. Van fulltime naar zometeen compleet moederen. Ik herken het gevoel nog niet heel erg, maar merk wel dat ik bij tijd en wijle ontzettend chagerijnig ben, vooral op het werk omdat ik ook fulltime werk. Die moeten het dan toch als eerste ontgelden. Ik vind het nog steeds moeilijk (kun je nagaan, ik ben pas 7 wkn) om mijn gedachten om te zetten, ik heb zeker 9 maanden nodig!!! Ik ben een erg outgoing type, liefst 3x in de week met vrienden of man uit eten, maar ik ben sinds ik zwanger ben gewoon af. Wil 't liefst om 21.00 uur 's avonds naar bed. Daar baal ik van!  Maar aan de andere kant is het ook wel weer erg spannend allemaal.

Ik hoop dat jij dat ook voor ogen houdt en gooi het maar gewoon op die hormonen, blijft een goed excuus!

Groetjes

Hoi,

Ik denk dat het echt je zwangerschap is!! Hormonen, hormonen en hormonen. Bovendien verandert er ook zoveel in je leven op dit moment.
Lekker op de bank gaan liggen onder een dekbed. Film kijken en popcorn eten. Dat deed ik tenminste. En oja je lekker laten verwennen door je man/vriend. Laat hem maar lekker lopen.
Werkt voor mij tenminste.

Groetjes

Oh juffie, het klinkt heel bekend hoor.

Het is ook allemaal verwarrend wat er met je lichaam gebeurd.

Zelf werk ik niet buitenshuis, maar ik maak van mezelf bijna een kluizenaar omdat ik gewoon met niemand overweg kan op het moment.

Ik zit hier dus ook te kniezen en te janken.

Sterkte meis.

Groetjes
Chris

Lieverd,

het zal vast wel overgaan. Ik denk echt dat het met de zwangerschap heeft te maken.
Accepteer dat je minder dingen kunt doen omdat je zwanger bent. Je lichaam vraagt veel van je , en het is normaal dat je niet alles kunt zoals hier voor.
Dat hoeft ook niet. Doe het lekker rustig aan zolang je kunt.

Na je zwangerschap zal het vast zoals vanouds worden.
Geniet  van je baby en de toekomst!
En accepteer het als je je een dagje niet lekker voelt. Dat mogen we toch allemaal wel!

Dikke kus!

Goedemorgen allemaal,

Ik voel me alweer een stukje beter. Nog wel een beetje depri maar niet meer zo jankerig. Ik ga mezelf vandaag in ieder geval lekker verwennen. Misschien nog even shoppen, dat helpt altijd. Het zal wel weer overgaan.

Jullie reacties helpen in ieder geval al een stukje. Bedankt allemaal.

Liefs juffie

Terug
Bovenaan